بازیکن تیم ملی فوتبال ویتنام با تاکید بر اینکه دیدار با تیم ایران سخت است، گفت: تمام تمرکز خودرا روی این بازی معطوف کرده‎ایم.

به گزارش خبرگار مهر از امارات، کوانگ های بازیکن تیم ملی فوتبال ویتنام در نشست خبری پیش از دیدار با ایران که امروز جمعه برگزار شد، گفت: ما شرایط خوبی در این تورنمنت داریم اما فردا بازی خیلی سختی داریم.

وی تاکید کرد: تمام تمرکز خود را معطوف به این بازی کرده ایم و می دانیم باید تمام توان خود را برای این بازی بگذاریم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ویتنام در ادامه درباره تفاوت فیزیکی بازیکنان ویتنام با ایران و اینکه شاگردان کی روش قد و قامت بالایی دارند اما ویتنامی ها کوتاه قامت هستند، تصریح کرد: در زمان بازی تنها نمی توان به این موضوع دل خوش کرد. این یک تورنمنت است و ما باید در طول نود دقیقه تلاش کنیم. شاید این قد بلند کمک کند تا تیم ایران در دقایق پایانی فرصت و شانس گلزنی بیشتری داشته باشد اما ما می خواهیم از همان ابتدا برای موفقیت بجنگیم.

کوانگ های در خصوص اینکه برای کسب موفقیت در بازی با ایران صجبت هایی درباره تحت فشار قرار دادن بازیکنان ایرانی در طول بازی به گوش می رسد، اظهار داشت: می دانیم در این بازی سخت باید تمام توان خودمان را به کار بگیریم. فشار زیادی روی بازیکنان ایران خواهیم آورد تا نتیجه لازم را بگیریم.

این بازیکن تاکید کرد:جام ملت های آسیا از سطح خوبی در آسیا برخوردار است که بازیکنان با انرژی بالا خودشان را نشان می دهند و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.