لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر معتقد است شاگردانش در بازی با پی‌اس‌وی آیندهوون تمرکز و آرامش لازم را نداشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، لوچانو اسپالتی که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در صورت کسب پیروزی مقابل میهمان خود، پی‌اس‌وی آیندهوون می‌توانستند به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کنند اما در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست نیافتند و به خاطر نتایج بازی‌های رودررو با تاتنهام از صعود بازماندند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما نتوانستیم آرامش خودمان را حفظ کنیم، این در حالی بود که هنوز هر چیزی ممکن بود. ما توپ را خیلی راحت لو دادیم و به لحاظ تاکتیکی سازمان لازم را نداشتیم و اجازه دادیم پی‌اس‌وی چندین ضدحمله خطرناک روی دروازه ما ترتیب دهد.

سرمربی ایتالیایی نراتزوری ادامه داد: وقتی هم اضطراب در تیم افزایش پیدا می‌کند، شما کنترل بازی را از دست می‌دهید. با این وجود ما هم موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتیم، اما عملکرد لازم را در آن لحظات از خود ارائه ندادیم. وقتی هم که در نتیجه از پی‌اس‌وی عقب افتادیم، دچار آشفتگی شدیم.

اسپالتی که شاگردانش با این نتیجه راهی لیگ اروپا شدند، در پایان خاطرنشان کرد: تیمی همچون اینتر باید به لحاظ روحی اوضاع را کنترل کند، اما ما نتوانستیم اوضاع را به خوبی کنترل کنیم. حذف از لیگ قهرمانان اروپا به مانند تیم‌های دیگر، برای ما هم ناامیدکننده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.