خالد شفیعی، مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان اعتقاد دارد تنها مورد بد بازی تیمش مقابل پرسپولیس سوت‌های علیرضا فغانی بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، خالد شفیعی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: می‌دانستیم یک بازی مهم و دشوار داریم. همه چیز این بازی برای ما خیلی مهم بود، چون سه امتیاز آن می‌توانست ما را خیلی جلو بیاندازد. ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و تنها چیزی که بد شروع شد، سوت‌های آقای فغانی بود که کادر فنی، تماشاگران ما و تماشاگران را عصبانی کرد. اوج شاهکار داوری هم در اعلام پنالتی بود که نمی‌دانم در مورد آن چه بگویم.

شفیعی در ادامه افزود: ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا تو جامی به دست آوری و حالش را ببری! واقعاً خیلی مسخره بود. فقط مانده بود مهره گردن در آن صحنه پنالتی بشکند. از ابتدای مسابقه تمام سوت‌ها به سود تیم پرسپولیس بود.

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به این پرسش که آیا قبل از اعلام پنالتی برای پرسپولیس روی او خطا صورت گرفته بود، گفت: اگر صحنه را ببینید متوجه می‌شوید که دو مشت به من خورد. یکی را منشا زد و دیگری را نمی‌دانم. صددرصد خطا بود. کمک داور روبه‌روی من بود و نمی‌دانم چرا اعلام خطا نکرد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: اینکه می‌گویند منشا من را ندید و مسائلی از این دست من‌درآوردی است. منشا و یکی از بازیکنان پرسپولیس که خاطرم نیست کدام بازیکن بود، روی من خطا کردند. من مقابل آنها بودم و آنها مرا می‌دیدند.

شفیعی با طرح این مدعا که اعتراضات پرسپولیسی‌ها روی مسائل داوری در نوع قضاوت علیرضا فغانی در بازی امروز تأثیر داشته است، بیان کرد: صحبت‌هایی که برانکو قبل از بازی کرده بود، از یک مربی حرفه‌ای به مانند او بعید بود. البته ما نباید کاری به این مسائل داشته باشیم. ما باید آنقدر قوی باشیم و خوب بازی کنیم که این مسائل در روند کارمان تأثیری نداشته باشد. ما قدرت و توان این را داریم که به هر تیمی دو یا سه گل بزنیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ادامه تأکید کرد که تیمش از نتیجه بازی مقابل پرسپولیس راضی نیست.

وی همچنین با بیان اینکه قهرمانی نیم‌فصل اصلاً مهم نیست، بیان کرد: سپاهان از داوری خیلی ضرر کرده است و می‌توانستیم اختلاف امتیاز بیشتری داشته باشیم. در ۱۴ بازی گذشته در ۱۳ بازی داوری به ضرر ما بوده است و یک بازی که اشتباهات داوری به نفع ما بوده همه بر سر ما زدند و گفتند مافیای اصفهانی و ... . نخواستیم اصلاً. همین که حق‌مان را بدهند کافی است. نه به نفع ما سوت بزنند و نه چیزی دیگر.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.