آبادان – سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از بازی مقابل تیم سایپا در جام حذفی به عنوان مهمترین بازی در تاریخ بازی‌های صنعت نفت نام برد.

به گزارش خبرنگار مهر، پائولو سرجیو امشب در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل تیم سایپا، با اشاره به اینکه پارسال تیم فوتبال صنعت نفت موفق شد تا به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کند، گفت: می خواهیم تا خوشحالی را به هوادارانمان هدیه کنیم که جزء چهار تیم برتر جام حذفی باشیم و برای رسیدن به آن نیاز است که بازی خوبی انجام دهیم، هر آنچه در توان داریم در بازی فردا مقابل سایپا به کار می بریم.

وی افزود: برای جنگیدن و کسب پیروزی در بازی فردا آماده ایم.

سرجیو در مورد بازی بازیکنان تیمش اظهار کرد: بازیشان را دیده ام و آنچه خوب و یا بد است را شناسایی کرده ام. مسئولیت تمام اشتباهات و آنچه در تیم بد است با من است. ما در بازی مقابل استقلال رو در رو جنگیدیم و البته اشتباهاتی داشتیم که منجر شد تا در نیمه نخست از آنها دو گل دریافت کنیم و موقعیت موفقی را در مقابل آنها نداشته باشیم. مسئولیت این اشتباهات نیز با من است شاید می توانستیم کمی بسته تر مقابل استقلال بازی کنیم.

وی تصریح کرد: بازی مقابل نساجی مرا مجاب کرد که پا به پای استقلال بازی کنیم و بجنگیم، از آن دسته مربیان نیستم که پس از هر باخت و یا نتیجه نگرفتن در بازی گلر و یا بازیکنان را سرزنش کنم و مسئولیت باخت را به گردن می گیرم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به اینکه آیا نیاز به داشتن یک مربی ایرانی در کنار خود ندارید، یادآور شد: مشکل این نیست و من توانسته ام با بازیکنانم ارتباط خوبی برقرار کنم اما شاید این اتفاق در آینده رخ دهد.

سرجیو گفت: گاهی عده ای هستند که تنها سیاهی ها را می بینند اما من سیاهی و سفیدی کارکردهای بازیکنان تیمم را با هم می بینم، از آن دسته مربیان نیستم که شکایت کنم، تیم صنعت نفت و بازیکنانم را دوست دارم.

وی افزود: در اینجا مواردی را با شما به طور شفاف می گویم. به یاد بیاورید که ما ابتدای فصل را چگونه بدون بازیکن و شرایط ناشی از تغییرات نرخ دلار آغاز کردیم، برخی از بازیکنان مهم فصل قبل اعلام کردند که همراه تیم می مانند اما وقتی تحت تاثیر حرف های برخی ها قرار گرفتن از تیم جدا شدند و رفتند، اگر بازیکنانی همچون شیمبا، مگنوباتیستا، آگوستو سزار با تیم باقی می ماندند و ۶ بازیکن دیگر هم می گرفتیم به طور حتم من نیز زندگی راحت تری داشتم اما واقعا شرایط اینگونه نیست.

سرجیو اظهار کرد: ماهیت اصلی تیم ما و داشته های ما آن چیزی است که امروز شما می بینید. گدایی ماندن در اینجا را از کسی نمی کنم، تنها فکرم به تیم صنعت نفت است، از شرایط خسته شدم چرا که برخی ها هستند که از شرایط موجود علیه ما استفاده می کنند و با تحریک برخی از افراد آنان را وادار می کنند تا به استادیوم بیایند و علیه بازیکنان فحاشی و شعار بدهند، اما من به هواداران می گویم این تیم تیم صنعت نفت آبادان است پس باید بیایید و از تیم محبوبتان حمایت ۱۰۰ در صدی کنید تا دوباره نفت جزء چهار تیم جام حذفی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: تیم نفت بزرگتر از عیسی زاده مدیرعامل و سرجیوی سرمربی است پس هواداران بیایند و از تیم حمایت کنند تا بازی خوبی انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هر وقت من را نخواستند دستمزدم را تا زمانی که کار کرده ام را می گیرم و می روم، برای ماندن خواهش و التماس نمی کنم، اما تا روزی که به عنوان سرمربی تیم کار می کنم تمام توان و تلاشم را برای صنعت نفت بکار می گیرم، باز هم می گویم هواداران با غیرت آبادانی به کمک تیم بیایند و از آن حمایت کنند، امیدوارم با پیروزی در بازی فردا جزو چهار تیم قرار بگیرم.

سرجیو افزود: امیدواریم تا در نیم فصل با جذب بازیکن تیم را تقویت کنیم و نتایج بهتری را به دست آوریم، پیام من به هواردان خوب و فهیم آبادانی آن است که بدون توجه به حاشیه سازی برخی از افراد برای حمایت از تیمشان بیایند و از جان و دل بازیکنان را تشویق کنند تا بتوانیم پیروز بازی باشیم.

وی اظهار کرد: هواداری که به استادیوم می آید و به جای تشویق بازیکنان، فحاشی می کند به طور حتم آدم مشکل داری است. تمام بضاعت فعلی تیم همین بازیکنان و سرمربی اش است که نیاز به حمایت و همراهی هواداران پرشور اش دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: به طور حتم بازی فردا مقابل سایپا از سری بازی‌های جام حذفی بر روی بازی مقابل این تیم در لیگ برتر تاثیر گذار است اما همانطور که می دانید رویکرد هر دو بازی با یکدیگر فرق دارد. دو بار به طور مستقیم و از نزدیک بازی تیم سایپا را دیده ام ضمن آنکه فیلم برخی از بازی‌های این تیم را نیز بازبینی و آنالیز کرده ام، سایپا تیم خطرناکی است، فوتبالیست های قد بلندی دارند که در کنار این موارد بازیکنانی نیز دارند که خوب کار می کنند.

سرجیو یادآور شد: به تیم سایپا مانند سایر تیم‌ها احترام می گذاریم اما این به معنی ترس ما از این تیم نیست چرا که به بازیکنان تیمم اعتماد دارم.

به گفته وی، بغلانی بازیکن مصدوم تیم نفت در بازی فردا مقابل سایپا است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )