فوتبال جهان - یک نشریه انگلیسی از توافق عجیب دو باشگاه لیورپول و بارسلونا به هنگام انتقال فیلیپه کوتینیو پرده‌برداری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زمانی که باشگاه بارسلونا در ماه ژانویه گذشته فیلیپه کوتینیو را در ازای ۱۴۲ میلیون یورو به خدمت گرفت، توافقی عجیب با باشگاه لیورپول برای عملی شدن این انتقال کرده بود. بر اساس گزارش نشریه انگلیسی «تایمز»، زمانی که دو باشگاه لیورپول و بارسلونا بر سر انتقال کوتینیو به نوکمپ به توافق رسیدند، بین خود توافق کردند تا سال ۲۰۲۰ اگر باشگاه بارسلونا بازیکن دیگری از سرخپوشان مرسی‌ساید بخواهد به خدمت بگیرد، علاوه بر پرداخت رقم مدنظر انتقال وی، باید رقم ۱۰۰ میلیون یورو دیگر نیز بپردازد تا انتقال مدنظر عملی شود.

فوتبال جهان| توبیخ مهاجم لیورپول به خاطر شرط‌ بندیاگر این خبر صحت داشته باشد، بعید به نظر می‌رسد که بارسلونا بخواهد بازیکنانی همچون روبرتو فیرمینو، محمد صلاح و سادیو مانه را تا پیش از سال ۲۰۲۰ به خدمت بگیرد. برخی رسانه‌ها در هفته‌های اخیر از احتمال پیوستن فیرمینو به آبی‌واناری‌ها خبر داده بودند.

باشگاه بارسلونا در سال ۲۰۱۴ هم لوئیس سوارس را از لیورپول به خدمت گرفته بود، بازیکنی که تا کنون در ۲۱۵ بازی ۱۶۱ گل برای کاتالان‌ها به ثمر رسانده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.