آزمون: همه ما یک آرزو داریم و آن موفقیت در جام ملتها است.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، سردار آزمون در مورد دیدار با ونزوئلا گفت: تيم ونزوئلا تيم خوبی بود و بازیکنان بسیار خوب و با تکنیکی داشت هم در اروپا و هم در امريکا در تيم های خوب بازی می کنند و تيم بسیار جنگنده ای داشتند.

ما می توانستیم از موقعيتهای بهترين استفاده را انجام دهيم اما اين اتفاق نيافتاد و ما بايد در اين بخش بیشتر کار کنيم تا بتوانيم در جام ملتها با تقويت اين بخش بتوانيم موفق تر عمل کنيم.

در مورد موقعيت گلی که داشت و دروازه بان ونزوئلا آن را به خوبی سیو کرد گفت: بله. موقعيت خوبی بود و البته اين دروازه بان موقعيت گل و ضربه کريم انصاریفرد را هم به خوبی دريافت کرد. همچنين مهدی طارمی هم چند حرکت و موقعيت خوب داشت که دروزاه بان موفق به گرفتن آن شد و به نظر من اين تيم دروازه بان بسیار خوبی داشت.

وی در مورد بازی تيم ملی در اين دیدار گفت: ما بايد با تيم های خوب بازی کنيم البته همين ونزوئلا هم تيم بسیار خوبی بود. ما بايد با تيم های سطح بالا بازی کنيم تا اعتماد به نفس تیم بالا برود. همه ما در حال حاضر يک آرزو داريم و آن هم موفقيت در جام ملتها است که اميدوارم به کمک همه به آن دست پیدا کنيم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.