فوتبال جهان - هموطنان سادیو مانه در جریان یک مسابقه فوتبال آنقدر او را تحت فشار روانی قرار دادند که سرانجام اشک از چشمانش سرازیر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته (شنبه) سادیو مانه هافبک تیم فوتبال لیورپول و هموطنانش در تیم ملی سنگال در چارچوب دیدارهای مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا میهمان گینه استوایی بودند و این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند.

با اینکه این سنگال این بازی را برد اما خاطره شیرینی از آن برای سادیو مانه به یادگار نماند چرا که هموطنانش بارها و بارها او را «هو» کردند تا جایی که سرانجام این بازیکن با چشمانی گریان زمین بازی را ترک کرد.

طبق اعلام رسانه‌های محلی، دلیل اینکه سادیو مانه تحت فشار روانی شدیدی قرار گرفت، مقایسه کردن خود با هم‌تیمی مصری‌اش محمد صلاح بوده که در کشورش محبوبیت فراوانی دارد.

هواداران سنگال زمانی شروع به هو کردن ستاره تیم‌شان کردند که این بازیکن ۲۶ ساله یک موقعیت گلزنی ایده‌آل را برای افزایش حاشیه امنیت تیمش به دو گل از دست داد. هواداران از آن زمان تا پایان بازی به هو کردن مانه ادامه دادند و او با به صدا درآمدن سوت پایان بازی روی زمین افتاد و در حالی که گریه می‌کرد با کمک هم‌تیمی‌هایش از زمین بازی خارج شد.

سنگال پیش از این بازی از صعودش به مرحله نهایی جام ملت‌های آفریقا اطمینان حاصل کرده بود و با این پیروزی از صدرنشینی‌اش در جدول گروه مطمئن شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.