یک رسانه عراقی از بازی تیم ملی فوتبال این کشور با ۳ مدافع در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت موازین نیوز عراق به نقل از یک منبع نزدیک به سرچکو کاتانتس، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال این کشور نوشت: کاتانتس سبک بازی تیم ملی فوتبال عراق را بر اساس چینش ۳ بازیکن در خط دفاعی انتخاب کرد و تلاش می‌کند از آن در دیدارهای دوستانه پیش‌رو و جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا در امارات بهره ببرد.

بر اساس این گزارش، سرمربی اسلوونیایی ترجیح می‌دهد تا از سیستم (۳_۴_۳) یا (۲_۵_۳) با توجه به ضعف تیم ملی فوتبال عراق در خطوط دفاع کناره‌ها بهره ببرد. تنها ضعف مزمن کنونی تیم ملی عراق از نظر کاتانتس در خط دفاعی به ویژه در جناح راست است. او همچنین از نوع بازی بازیکنانی که در خط میانی بازی می‌کنند رضایت چندانی ندارد. هر چند در این بخش بازیکنی همانند علی عدنان از باشگاه آتلانتا ایتالیا حضور دارد. سرمربی تیم ملی فوتبال عراق به دنبال سبک بازی است که دفاعی به نظر نرسد و روی خط میانی و تهاجم از کناره‌ها تمرکز کند. عراق دارای بازیکنان خوبی برای پیاده‌کردن ایده‌های سرمربی اسلوونیایی است و می‌تواند با آن هماهنگ شود.

تیم ملی فوتبال عراق در گروه D جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا که از ۱۵ دی‌ماه سال جاری به میزبانی امارات آغاز خواهد شد با تیم‌های ملی ایران، یمن و ویتنام قرار دارد. عراق هم‌اکنون اردوی آماده‌سازی خود را در امارات برپا کرده و سه‌شنبه هفته جاری در یک بازی دوستانه به مصاف بولیوی می‌رود.

اعلام زمان فهرست نهایی حریف ایران و لغو بازی با عمان

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.