دومین دوره آموزش نگهداری و ساخت چمن طبیعی(pitch maintenance)  با هدف بالا بردن کیفیت چمن ورزشگاههای کشور و با همکاری فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر در تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به اهمیت و تاثیر کیفیت زمین چمن در بالا رفتن سطح کیفی رقابت های فوتبال کشور،  فدراسیون فوتبال با همکاری سازمان لیگ و با دعوت از مدرس فیفا نسبت به برگزاری دومین دوره پیشرفته آموزش نگهداری و ساخت چمن طبیعی اقدام می نماید.

این دوره در دو بخش مقدماتی و پیشرفته با حضور ۴۵ داوطلب معرفی شده از سوی باشگاههای لیگ برتر و لیگ دسته اول همچنین سایر ارگان های مرتبط طی ۴ روز از پنجم تا هشتم آذرماه در مرکز ملی فوتبال ایران و هتل آکادمی فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

محمد اسماعیل قاسمی که مدیریت برگزاری این دوره را بر عهده دارد در این خصوص اظهار داشت: با توجه به نیاز ورزشگاههای سطح کشور و استقبال قابل توجهی که از دوره نخست به عمل آمد ، با تاکید و حمایت ریاست محترم فدراسیون آقای تاج و همینطور دبیرکل محترم آقای ساکت ، فدراسیون فوتبال نسبت به برگزاری دوره دوم آموزشی اقدام نموده است که با حضور ۴۵ داوطلب برگزار خواهد شد و در پایان دوره چهار روزه  که در دو بخش تئوری و عملی برگزار خواهد شد شرکت کنندگان گواهی معتبر پایان دوره را دریافت می کنند. همچنین فیلم بخش های آموزشی دوره در اختیار کلیه شرکت کنندگان قرار می گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.