حجت حق‌وردی، مدافع تیم فوتبال پیکان گفت: غیبت بازیکنان پرسپولیس می‌تواند به سود ما باشد، ولی دوست داشتم این تیم با تمامی نفراتش برابر پیکان بازی می‌کرد.

حجت حق‌وردی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط تیم پیکان و نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های اخیر گفت: در مورد نتایج چند بازی اخیر باید بگویم که تعطیلی مسابقات به ضرر ما شد و دوری یک ماهه از شرایط بازی به تیم‌مان ضربه زد. ما در بازی با ذوب‌آهن کیفیت خوبی نداشتیم و در بازی با تراکتورسازی و پارس جنوبی هم غافلگیر شدیم. البته این را هم باید در نظر گرفت که بازی‌های سختی را هم انجام دادیم، ولی مهم‌ترین موضوع این بود که در شرایط مسابقه قرار نداشتیم و این به ضرر پیکان تمام شد.

وی در مورد غایبان پرتعداد پرسپولیس در بازی روز دوشنبه این تیم مقابل پیکان همچنین تصریح کرد: من دوست داشتم پرسپولیس با تمامی نفراتش بازی می‌کرد تا اگر این بازی را می‌بردیم حرف و حدیثی ایجاد نمی‌شد، ولی حالا شرایط طوری است که آنها غایبان نسبتاً زیادی دارند. ما باید از این فرصت استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم. ما هم در این چند هفته امتیازهای زیادی از دست دادیم و باید برای شکست دادن پرسپولیس تلاش کنیم.

مدافع تیم فوتبال پیکان در خاتمه اظهار داشت: شرایط پرسپولیس قطعاً می‌تواند به تیم ما برای گرفتن سه امتیاز کمک کند، ولی بازی ساده‌ای در پیش نداریم و می‌دانیم که پرسپولیس تیم بزرگی است. مطمئناً بازیکنانی که به عنوان جانشین بازی خواهند کرد، انگیزه زیادی دارند تا خودشان را نشان دهند و این موضوع کار ما را سخت خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.