در روزهایی که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال رسانه‌های ایران را تحریم کرده است، وی گفتگویی با خبرنگاری از ترینیداد و توباگو داشته است!

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران با ترینیداد و توباگو مصاحبه با خبرنگاران و رسانه های ایرانی را تحریم کرده است. این مسابقه در شرایطی با یک گل به سود ایران تمام شد که سرمربی تیم ملی حتی بعد از پایان مسابقه هم با خبرنگاران ایرانی گفتگو نکرد ولی اخیرا مصاحبه اش با یک سایت ترینیداد و توباگو منتشر شده است.

کی روش درباره بازی با ترینیداد و توباگو به روزنامه «گاردین» ترینیداد و توباگو گفت: به خاطر بارندگی زیاد متاسفانه شرایط زمین برای هر دو تیم خوب نبود. در پایان مسابقه، هر دو تیم از این بازی استفاده کردند. از سال ۲۰۱۴ تاکنون با هم ملاقاتی نداشتیم.

وی افزود: خیلی چیزها عوض شده است. بعضی بازیکنان هنوز در تیم ترینداد و توباگو هستند. دو سه بازیکن هم هنوز در تیم ایران (نسبت به سال ۲۰۱۴) با همان کیفیت هستند. این شانس خوبی بود که مقابل ترینیداد بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: تحت تاثیر توانایی هجومی، نحوه بازی و ضد حملات تیم ترینیداد قرار گرفتم. مطمئنم این تیم در شرایط دیگر به مراتب بهتر است. متاسفانه شرایط چمن به بازیکنان ماهر دو تیم اجازه نمی داد خودشان را نشان بدهند.

کی روش درباره تیم ترینیداد تاکید کرد: فکر می کنم آینده خوبی پیش روی ترینیداد باشد. باعث افتخارم است که شانس بازی با ترینیداد را داشتیم. این همیشه یک فرصت جذاب برای بازیکنان ما است چون مقابل بازیکنانی با تکنیک بالا، سرعت خوب و قدرت فیزیکی بالا بازی می کنیم. این یک فرصت برای ما است تا یاد بگیریم و پیشرفت کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۸ )