فوتبال جهان – مهاجم انگلیسی تیم فوتبال تاتنهام به عنوان بهترین بازیکن هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پایان یافتن بازی‌های هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بهترین بازیکنان این هفته از مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا معرفی شدند که هری کین، مهاجم انگلیسی تیم فوتبال تاتنهام بالاتر از همه آنها قرار گرفته است.

مهاجم ملی‌پوش تاتنهام در بازی سه‌شنبه تیمش مقابل پی‌اس‌وی آیندهوون در ورزشگاه ومبلی، هر دو گل پیروزی ۲ بر یک سفیدپوشان لندن را به ثمر رساند و در مجموع چهار بار توپ را به سمت دروازه نماینده هلند شلیک کرد.

میلان پاوکوف، مهاجم تیم ستاره سرخ که هر دو گل برد ۲ بر صفر تیمش مقابل لیورپول را در بلگراد زد، ریاض محرز، هافبک الجزایری منچسترسیتی (کسی که در پیروزی ۶ بر صفر تیمش مقابل شاختار یک گل زد و دو پاس گل داد) و کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید دو گل از پیروزی ۵ بر صفر تیمش مقابل ویکتوریا پلژن را زد، دیگر کاندیداهای کسب عنوان بازیکن هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بودند.

در همین حال تک گل یوونتوس در شکست خانگی‌اش مقابل منچستریونایتد که به شیوه‌ای زیبا توسط کریستیانو رونالدو، با پاس بلند و شوتی سرضرب توسط این بازیکن پرتغالی به ثمر رسید هم به عنوان زیباترین گل هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شناخته شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.