فوتبال جهان – دنی آلوز اعتراف کرد که رابطه میان او و ژوزه مورینیو چندان دوستانه نیست و اینکه برای رد پیشنهاد بازی برای تیم پپ گواردیولا در انگلیس دلیل داشته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در میان بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال هیچ بازیکنی نیست که به اندازه دنی آلوز جام برده باشد و او بخش زیادی از آنها را در دوران بازیگری‌اش در بارسلونا برد. به همین دلیل او جزو آن دسته از افرادی است که در یک مستند درباره دوران مربیگری پپ گواردیولا در بارسلونا ایفای نقش می‌کند و در بخشی از آن هم حقایقی را درباره رابطه سردش با ژوزه مورینیو، رقیب قدیمی گواردیولا بازگو می‌کند.

دنی آلوز در گفت‌و‌گویی اختصاصی با شبکه اسکای اسپورت، اعتراف کرد که او ممکن بود هرگز به بارسلونا ملحق نشود، چون سال ۲۰۰۷ در آستانه پیوستن به چلسی بوده است، هر چند در نهایت نوکمپ را به استمفوردبریج ترجیح داد.

آلوز گفت: من به چلسی خیلی نزدیک شده بودم، اما دلیل اینکه به چلسی نرفتم خود این باشگاه بود، نه من. من فکر می‌کردم همه چیز تمام و قرار است به این تیم بروم و با مورینیو کار کنم. نمی‌دانم که آیا اطلاعات متفاوتی را به او داده‌اند یا نه، مثلاً اینکه به او گفته باشند من نمی‌خواستم به چلسی بروم یا چیزی دیگر. به‌هرحال از آن زمان رابطه من و مورینیو چندان دوستانه نبوده است، اما در این ماجرا من مقصر نبودم. من مطمئن بودم که به چلسی می‌روم و با او و تیمش کار خواهم کرد.

آلوز در ادامه به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت و او را بهترین سرمربی دانست که تاکنون زیر نظرش کار کرده است. او افزود: گواردیولا نابغه مدیریت لحظات کلیدی است. او دقیقاً می‌داند که چطور باید به بازیکنانش چیزهایی که می‌خواهد را تفهیم کند. بسیاری اوقات ما به خاطر دستورات او بازی‌های‌مان را بردیم و فقط لازم بود که به حرف‌هایش گوش کنیم.

دنی آلوز ۳۵ ساله در پایان درباره اینکه چرا با وجود داشتن فرصت دوباره ملحق شدن به پپ گواردیولا در منچسترسیتی ترجیح داد به پاری‌سن‌ژرمن برود توضیح داد. دفاع راست PSG گفت: همه چیز برای رفتن من به منچسترسیتی مهیا شده بود، اما تنها به یک دلیل خانوادگی این اتفاق رخ نداد. پپ می‌داند که من چه برنامه‌ای داشتم. با او صحبت کردم و می‌دانست که من می‌خواهم دوباره با او کار کنم. او می‌داند که چقدر برایش احترام قائلم و به همین دلیل می‌‌خواستم یک بار دیگر زیر نظرش بازی کنم. با این حال از اینکه به انگلیس نرفتم پشیمان نیستم ضمن اینکه دوران بازیگری من هنوز تمام نشده است. فوتبال انگلیس هنوز هم مرا بسیار هیجان‌زده می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.