بازیکن ارزشمند و باتجربه تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان گفت : همه بازیکنان با جان و دل در زمین مسابقه حاضر می شویم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، مسلم مسیگر درابتدا گفت : خوشبختانه بازیهای خیلی خوبی را برابر تیم های آمریکا ، تاهیتی و روسیه پشت سر گذاشتیم و با ارائه یک نمایش بسیار خوب و کسب ۹ امتیاز به سرگروهی گروهمان دست پیدا کردیم. همانطور که همه دیدند ، جوان های تیم عملکرد درخشانی از خود نشان دادند ، حتی عملکردی فراتر از آنچه توقع می رفت.

وی ادامه داد : فوتبالی که ما به نمایش گذاشتیم بسیار زیبا است و همه بازیکنان با جان و دل در زمین حاضر می شویم که ازنظرم همه تماشاگران و علاقمندان که بازیهای را دنبال می کنند ، این را درک کرده اند. به همین دلیل به اعتماد به نفس زیادی دست پیدا کرده ایم و با آمادگی کاملی آماده بازی حساس امشب برابر مصر هستیم. چراکه می دانیم با کمک یکدیگر ، بین جوان ها و باتجربه می توانیم هرتیمی را شکست بدهیم. 

مسیگر که در غیاب احمدزاده مسئولیت کاپیتانی تیم را برعهده دارد ، تصریح کرد : اینکه با پیروزی روز گذشته برابر روسیه موفق شدیم تا صدرنشین گروه شویم و تا فینال با برزیل رو در رو نشویم ، این یک نکته مثبت است. ازنظرم رویارویی با مصر سخت است اما شانس بیشتری برابر این تیم خواهیم داشت. تا به اینجای مسابقات گام به گام پیش رفتیم و هرموردی که کادرفنی گفته بود را به اجرا گذاشتیم.

وی تاکید کرد : متاسفانه محمد احمدزاده برترین بازیکن جهان به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم قرار ندارد و به نظرم اگر امکان حضور در زمین را داشت ، می توانستیم حتی با اختلاف گل های بیشتری بازیها را پشت سر بگذاریم. اما وقتی تیم یکدل و یکدست باشد، درغیاب برترین بازیکن هم می تواند نتیجه را کسب کند، همانطور که در بازیهای مرحله گروهی این را ثابت کردیم. 

وی در پایان گفت : برای بازی امشب هم تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا با پیروزی برابر مصر به فینال مسابقات برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.