یک رسانه انگلیسی معتقد است کریم انصاری‌فرد برای هماهنگی با چمپیونشیپ نیاز به زمان دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت ناتینگهام پست، باشگاه ناتینگهام فارست کریم انصاری‌فرد را به خدمت گرفت و حالا باید به این مسئله فکر کرد که آیا آیتور کارانکا (سرمربی ناتینگهام فارست) با توجه به فرا رسیدن فصل نقل‌وانتقالات زمستانی اروپا روی گزینه دیگری نیز تمرکز خواهد کرد یا خیر.

در ادامه این مطلب آمده است: کریم انصاری‌فرد تجارب بسیار زیادی دارد و گل‌های زیادی در دوران حرفه‌ای‌اش از جمله برای تیم ملی فوتبال ایران به ثمر رسانده است. شاید برخی افراد بگویند آنها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از مرحله گروهی صعود نکردند، اما چمپیونشیپ انگلیس چیز دیگری است. کریم انصاری‌فرد در لیگی همانند چمپیونشیپ نبوده است و نیاز به زمان برای هماهنگی دارد. او بازیکن سرعتی و دیوانه گلزنی است. چند بازیکن خوب در پست خط حمله تیم ناتینگهام فارست حضور دارند که رقابت خوبی میان آنها خواهد بود.

سایت ناتینگهام پست در خاتمه آورده است: حتی بازیکنی با بالاترین سطح فنی نمی‌تواند به آسانی خود را با شرایط لیگ و تیم جدیدش تطبیق دهد. بدین خاطر هماهنگی انصاری‌فرد با چمپیونشیپ نیازمند زمان است تا جای پاهای خود را پیدا کند. این همانند همان چیزی است که تابستان گذشته میلادی برای پسران پرتغالی ناتینگهام فارست رخ داد.

کریم انصاری‌فرد شنبه گذشته برای نخستین بار با پیراهن تیم ناتنیگهام فارست دقایقی برابر تیم شفیلد یونایتد بازی کرد. انتظار می‌رود این ملی‌پوش ایرانی در هفته‌های آینده به ترکیب اصلی تیم جدیدش در چمپیونشیپ انگلیس راه یابد. ناتینگهام فارست با حضور در رده ششم جدول ۲۴ تیمی این رقابت‌ها دارای شانس صعود به لیگ برتر انگلیس است.

داریکوا: کریم انصاری‌فرد مهیای گلزنی در چمپیونشیپ است

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.