شوتو یاماموتو، بازیکن تیم فوتبال کاشیما آنتلرز معتقد است این تیم برای کسب مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، نباید گل اول را مقابل پرسپولیس دریافت کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شوتو یاماموتو مدافع تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن درباره دیدار روز شنبه این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم این که گل اول را دریافت نکنیم، خیلی مهم است، چون اگر حریف گل نخست را به ثمر برساند، آنها بر این گل تکیه کرده و برای زدن گل‌های بیشتر تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم گل بخوریم. به همین خاطر، داشتن دفاعی قدرتمند و اینکه هوشیاری خود در ریسک کردن حفظ کنیم، حیاتی است. برای کسب مقام قهرمانی، یک گل شرایط را به طور کامل تغییر می‌دهد. داشتن دفاعی مقتدر واجب است اما زمانی که موقعیت گلزنی داشته باشیم، نگاهی به گل زدن هم خواهیم داشت. فکر می‌کنم این شیوه ما باشد.

مدافع ۳۳ ساله تیم کاشیما آنتلرز در مورد استقبال زیاد تماشاگران پرسپولیس از بازی رفت گفت: من هیچ وقت تجربه بازی مقابل این تعداد تماشاگر را نداشته‌ام به همین خاطر برای انجام این مهم بسیار مشتاق هستم. این تجربه به ندرت پیش می‌آید، اما ما می‌خواهیم در این مسابقه پیروز شویم. پس تمام تلاش خود را ارائه می‌کنیم.

اشاره سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازگشت‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیابشار رسن: اگر بازی معمول‌مان را مقابل کاشیما آنتلرز انجام دهیم، می‌توانیم تاریخ‌سازی کنیمیاماموتو با اشاره به جای خالی عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در میان عناوین کسب شده توسط باشگاه کاشیما آنتلرز تصریح کرد: به جز لیگ قهرمانان آسیا، ما قهرمانی‌های متعددی کسب کرده‌ایم. من هم می‌خواهم به قهرمانی این رقابت‌ها برسم. به عنوان یک تیم از ابتدای سال گفتیم که ما باید این فصل به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برسیم. پس می‌خواهیم به هر شکلی به این عنوان برسیم.

به گزارش تسنیم، تیم کاشیما آنتلرز ژاپن روز شنبه در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود. آنتلرز در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.