خرمشهر - مربی تیم فوتبال اروند کارون خرمشهر گفت: ۶ تا هفت بازیکن خوب ما به خاطر سرماخوردگی حال مساعدی نداشتند و ۱۸ نفر برای بازی امروز مقابل مس به سختی جمع شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی باری شامگاه امروز در کنفرانس خبری پس از بازی اروند کارون و مس کرمان در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر، اظهار کرد: اروند کارون خرمشهر در نیمه اول، بازی خوبی از خود نشان داد و توپ و میدان را در اختیار داشت اما خستگی ناشی از بیماری و عدم تمرکز منجر به دریافت گل های دیگر شد.

وی از بیماری تعداد قابل توجهی از بازیکنان اصلی اروند کارون در مصاف امروز مقابل مس کرمان خبر داد و گفت: ۶ تا هفت بازیکن خوب اروند کارون دچار سرماخوردگی بودند و تیم با دریافت خدمات درمانی و به زحمت برای رقابت مقابل مس بسته شد که همین بیماری در نیمه دوم کار را برای تیم دشوار کرد.

مربی اروند کارون خرمشهر، نقش داوری را در باخت های این تیم موثر دانست و گفت: در بازی مقابل شهرداری ماهشهر، دو پنالتی به ضرر اروند کارون گرفته شد در بازی با بادران تهران نیز یک پنالتی به ضرر ما اعلام شد و امروز نیز شاهد قضاوتی بودیم که بر نتیجه بازی تاثیر گذاشت.

وی، واکنش نیکمت اروند کارون به داوری را امری طبیعی دانست و بیان کرد: طبیعی است که تیمی که نتیجه به نفع آن نباشد پرخاشگر می شود اما عواملی باعث این پرخاشگری شده بود.

بچاری بر اینکه مس حریف قدر و تیم سابقه داری است، تاکید کرد و افزود: اروند کارون خرمشهر نسبت به هر تیم دیگری در لیگ دسته یک جدیدتر است و رسیدن به ساختار اصلی و بنای محکم مستلزم زمان است.

مربی اروند کارون خرمشهر از هواداران تیم اروند کارون خرمشهر و مردم خرمشهر خواست نا امید نشده و قدری زمان به این تیم بدهند و قول داد این تیم قابلیت تبدیل شدن به تیم رستاخیز - تیم قدر خرمشهر قبل از جنگ - را دارد.

بچاری در ادامه به بازی آینده تیمش مقابل گل گهر سیرجان که از تیم های صدر نشین لیگ آزادگان است اشاره کرد و گفت: تجربه ثابت کرده اروند کارون بعد از هر شکست با انگیزه ای مضاعف مقابل حریف بعدی قرار می گیرد و تمام تلاش خود را برای به دست آورن اعتبارش خواهد کرد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در خصوص علت ضعف خط حمله اروند کارون خرمشهر در بازی امشب اظهار کرد: مشکلاتی در خطه حمله وجود دارد که ظرف یک تا دو هفته دیگر رفع می شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.