خرمشهر - سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: امروز بی نظمی نیمکت اروند کارون به برد مس کرمان کمک کرد تیم با استفاده از تنش نیمکت حریف، بازی را به نفع خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر دست نشان شامگاه امروز پس از پیروزی تیمش در برابر اروند کارون خرمشهر در کنفرانس خبری پس از بازی در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر اظهار کرد: بازی مقابل اروند کارون بازی سنگینی بود ولی تیم مس با هوشمندی و آنالیز قبلی تیم حریف، موفق به برد شد.

گل نخست مس کرمان با اعتراض نیمکت اروند کارون مواجه شد که سرمربی مس کرمان با تاکید بر صحیح بودن گل و اعتراض بی مورد کادر فنی از بی نظمی نیمکت حریف به عنوان عاملی در برد امروز تیمش یاد کرد.

دست نشان در این خصوص گفت: با وجود اینکه پنالتی به ضرر تیم مس بود اما نیمکت تیم اروند کارون به خاطر غیبت اکبر میثاقیان سرمربی تیم عصبی برخورد می کرد و تیم داوری نیز تحت فشار نیمکت قرار داشت.

وی افزود: تیم حریف، داوری را تحت فشار قرار بوده که این تنش به بازیکنان نیز منتقل شد که ما سعی کردیم از بی نظمی نیمکت حریف با حفظ آرامش به نفع خودمان استفاده کنیم.

سرمربی مس کرمان رضایت خود را از تیم داوری ابراز کرد و گفت: داوری مقوله ای مهمی است که اگر آرامش و امنیت آن دچار مشکل شود می تواند تیم را دچار مشکل کند.

دست نشان، تیم مس کرمان را قادر به ثبت نتیجه ای بهتر از این بازی دانست و بیان کرد: مس کرمان حداقل چهار موقعیت گل دیگر نیز داشت که از دست داد و برد امروز را مدیون هواداران و کادر خود است که هر چند تعدادشان کم بود اما از کرمان برای تماشای بازی در خرمشهر حضور داشتند.

دست نشان در ادامه بر سختی راه صعود به لیگ برتر تاکید کرد و گفت: امسال لیگ دسته یک، لیگ دشواری است و چند تیم خوب و مدعی در لیگ حضور دارند اما مس نیز برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )