فوتبال جهان - مدافع میانی یوونتوس می‌گوید فرصت بازی در هر دو تیم شهر منچستر را داشته است اما ترجیح داده به جمع گورخرها بازگردد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه مصاف حساس تیم‌های فوتبال یوونتوس و منچستریونایتد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که فردا شب (سه‌شنبه) به میزبان شیاطین سرخ برگزار می‌شود، لئوناردو بونوچی اعتراف کرد که فرصت بازی برای حریف تیمش را داشته است.

مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس گفت: در ابتدا من این گزینه را داشتم که برای هر دو تیم منچسترسیتی و منچستریونایتد بازی کنم. در مورد منچسترسیتی من سال ۲۰۱۶ از این باشگاه دریافت کردم و حتی درباره‌اش با یوونتوس هم صحبت کردم و تصمیم بر این شد که بهتر است بمانم و به پیروزی‌هایم با یوونتوس ادامه دهم. امسال زمانی که به من گفته شد امکان برگشتن به خانه، به یوونتوس را دارم، گوش‌های را به روی پیشنهاد دیگر بستم چون تصمیم را گرفته بودم به اینجا برگردم.

مورینیو: یوونتوس فراتر از یک مدعی است/ قرار نیست به رئال مادرید برگردمبونوچی ادامه داد: در پایان فصل گذشته منچستریونایتد به من پیشنهاد داد اما به محض اینکه فهمیدم یوونتوس مرا می‌خواهد، دیگر امکان نداشت که به آنجا بروم. اینجا خانه من است. من واقعاً اینجا بهترین بازی‌هایم را انجام می‌دهم. پس چرا اصلا رفتم؟ خب چون در آن زمان که تصمیم به رفتن گرفتم، احساساتم به من غلبه کرده بود و من تحت تأثیر شرایطی خاص قرار گرفته بودم. برگشتن با جوی که در مورد من ساخته شده بود، سخت است و هر کسی جرأت ندارد مثل من به اشتباه بودن تصمیمش برای رفتن اعتراف کند. با این حال من خوش‌شانس بودم چون از من استقبالی گرم شد. رئیس باشگاه دوباره مرا پذیرفت، همینطور سرمربی و تمام اعضای رختکن.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )