فوتبال جهان - ژوزه مورینیو معتقداست یوونتوس مدعی واقعی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ ژوزه مورینیو در آستانه دیدار فردا شب (سه‌شنبه) شاگردانش مقابل یوونتس در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خصوص غیبت بازیکن شیلیایی خود گفت: بازیکنانی که دیدید تنها برای بازی فردا در اختیارمان هستند. چیزی برای پنهان‌کاری نیست. الکسیس خارج از ترکیب است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری که احتمال بازگشت وی به رئال مادرید را جویا شد، اظهار داشت: خیر، من از بودن در منچستریونایتد خوشحالم. خوشحال هم می‌شوم که تا پایان قراردادم در اینجا بمانم و حتی مایلم بعد از آن هم در منچستریونایتد بمانم. من تنها به منچستریونایتد فکر می‌کنم.

سرمربی شیاطین سرخ درباره رویارویی مردانش با فوق‌ستاره پرتغالی راه‌راه پوشان تورین تأکید کرد: به اعتقاد من کریستیانو رونالدو در سطحی است که نیازی به پرسش و پاسخ نیست. او یکی از بهترین بازیکنان تمامی ادوار است و کسی نمی‌تواند چیزی غیر از این بگوید.

آقای خاص در بخش دیگری از صحبت‌هایش با توجه به استفاده از الفاظ پرتغالی پس از پیروزی ۳ بر ۲ منچستریونایتد برابر نیوکاسل که باعث شد تا از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس متهم شود، یادآور شد: آخرین باری که پرتغالی صحبت کردم، به دردسر افتادم.

مورینیو همچنین درباره تقابل با یوونتوس گفت: فرم و شکل منچستریونایتد در دو بازی اخیر نشان می‌دهد که بازیکنان‌مان می‌خواهند بازی کنند. در بازی با چلسی همه از عملکرد گروهی تیم راضی بودند و باید بازیکنان بهترین حس را از چنین بازی‌هایی بگیرند.

وی در خصوص غیبت کاپیتان اول تیمش یادآور شد: والنسیا ۱۰ روزی به خاطر مشکلی که داشت، غایب بود. او عمل جراحی خیلی پیچیده‌ای بر روی دهانش انجام داده و کمی زمان برای ریکاوری نیاز دارد.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ در ادامه در مواجهه با پرسش یکی از خبرنگاران که در مورد پیشرفت پوگبا پرسشی پرسید، تأکید کرد: این کنفرانس خبری را دوست ندارم. نمی‌خواهم در مورد پوگبا صحبت کنم. نمی‌خواهم درباره بازیکن خاصی حرف بزنم. نمی‌خواهم با روزنامه‌نگاران اسپانیایی که علاقه‌مند به رئال مادرید هستند، صحبت کنم.

مورینیو با اشاره اتفاقات دقایق پایانی دیدار تیم‌های چلسی و منچستریونایتد اظهار داشت: جداً می‌خواهم از مائوریتزیو ساری صادقانه تشکر کنم. از باشگاه چلسی هم به خاطر صداقت‌شان قدردانی می‌کنم، اما از اتفاقی هم برای آن مرد جوان - اشاره به دستیار ساری - افتاد، ناراحتم. من عذرخواهی او را پذیرفتم و فکر نمی‌کنم که او شایسته اخراج شدن باشد.

آقای خاص درباره فرم و شکل مهاجم فرانسوی خود که این روزها خوب گل می‌زند، گفت: باز پرسشی در مورد بازیکن خاصی مطرح شد، اما باید بگویم که او هم به مانند تیم است. تیم خوب بازی می‌کند و مارسیال هم خوب بازی می‌کند. آنتونی در دو بازی تیم بوده که ۵ گل در این دو بازی به ثمر رسانده‌ایم.

سرمربی شیاطین سرخ درخصوص مدعی بودن یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا تصریح کرد: یوونتوس بازیکنانی همچون بونوچی، کانسلو و امره جان دارد و بازیکنان مهم دیگری هم به جمع آنها اضافه شده‌اند. آنها اکنون تجربه بیشتری دارند و با همان مربی و همان ساختار سال گذشته‌شان در این فصل حاضر شده‌اند.

مورینیو در پایان گفت: یوونتوس بازیکنانی دارد که می‌توانند تفاوت را رقم بزنند. به اعتقاد من آنها فراتر از یک مدعی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.