باشگاه پدیده خراسان بخشی از طلب بازیکن خارجی پیشن خود را پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پدیده که به خاطر شکایت ایگور پراهیچ بازیکن کروات پیشین خود در خطر کسر شش امتیاز قرار دارد، ۲۰ هزار دلار به حساب این بازیکن واریز کرد تا از خطر کسر شش امتیاز رهایی پیدا کند. این در حالی است که پراهیچ پرونده شکایت خود از پدیده را به تازگی به جریان انداخته است تا در صورت عدم دریافت طلبش جریمه فیفا برای این باشگاه قطعی شود.

پراهیچ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در این مورد گفت: باشگاه پدیده فیش پرداختی ۲۰ هزار دلار را برای من ارسال کرده است و باید دید تا چند روز آینده این پول به حساب من خواهد آمد یا نه. من نامه خود را به فیفا ارسال کرده‌ام و اگر پولی به حسابم نیاید احتمال کسر شش امتیاز از پدیده زیاد است.

طلب پراهیچ از باشگاه پدیده ۱۴۰ هزار دلار است که ۱۲۰ هزار از این مبلغ قرار است از طریق فدراسیون به این بازیکن پرداخت شود. در واقع فدراسیون پولی را که فیفا به باشگاه پدیده بابت حضور محمدرضا خانزاده در جام جهانی روسیه پرداخت می‌کند، به پراهیچ خواهد داد.

خبر دیگر از باشگاه پدیده اینکه مجموعه پدیده به مدیریت این باشگاه وعده داده است پرداختی را به‌زودی به آنها خواهد داشت تا گل‌محمدی و شاگردانش بدون دغدغه مالی مسیر خوب‌شان را در لیگ برتر و جام حذفی ادامه دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.