فوتبال جهان - ماسیمیلیانو آلگری از نتیجه بازی تیمش مقابل جنوا ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری پس از اولین توقف فصل یوونتوس در خانه‌اش مقابل جنوا در هفته نهم رقابت‌های سری A از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی یوونتوس در پایان بازی گفت: خیلی ساده بازی را ترک کردیم. جنوا در بازی ماند و به جای ما که باید ۲ بر صفر پیش می‌افتادیم، گل تساوی را به ثمر رساند. این اتفاق نباید رخ می‌داد چرا که سرنوشت اسکودتو در همین بازی‌ها مشخص می‌شود. در نیمه دوم، بازیکنان به منچستریونایتد فکر می‌کردند و همین موضوع باعث شد خوابمان ببرد. بعد از گل تساوی از خواب بیدار شدیم و به شکل ناامیدانه‌ای آشفته بودیم.

آلگری در ادامه افزود: قبل از گل ۱۰ دقیقه خوب بازی کردیم و بعد از گل کاملا به بیراهه رفتیم. به نظرم این نتیجه برای بیدار شدنمان خوب بود و همه باید به خوبی به یادشان بماند هیچ تیمی را نباید دستکم بگیرند. می‌توانستیم روی صحنه گل بازیکنان جنوا را خارج از محوطه کنترل کنیم. هیچ چیزی قبل از رفتن ما داخل زمین قطعی نمی‌شود. نیمه اول نمایش نسبتاً خوبی ارائه کردیم و مالکیت خوبی داشتیم. می‌توانستیم اختلاف با ناپولی در رده دوم را بیش‌تر کنیم اما هم اکنون فاصله ممکن است کم شود. مقابل منچستریونایتد باید شرایط متفاوت باشد. ما به دنبال پیروزی خواهیم بود. جنوا از نظر دفاعی خیلی خوب کار کرد.

جدول رده‌بندی سری A

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.