پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال با جوانان با انگیزه‌اش روز به روز رو به جلو حرکت می‌کند و عملکرد آنها در دیدار با سایپا بسیار امیدوارکننده بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، منصور رشیدی در خصوص دیدار تیم استقلال مقابل سایپا اظهار داشت: جوانانی همچون صیادمنش، قائدی و حسینی عملکرد خوبی داشتند و در موفقیت اخیر استقلال موثر بودند. البته در مجموع استقلال نمایش تیمی خوبی داشت و می توانست از فرصت های طلایی خود بیشتر استفاده کند. هرچند که چند بار تیردروازه ناجی تیم سایپا شد اما مهاجمان بخصوص مرتضی تبریزی در زدن ضربات آخر باید دقت بیشتری بخرج دهند.

رشیدی در ادامه تاکید کرد: در چنین بازیهای دشواری که زمین هم هموار نیست، نقش هافبک ها و وینگرها بسیار مهم است که بازیکنان استقلال در بازی دیروز بخوبی ایفای نقش کردند و در تغذیه مهاجمان موفق ظاهر شدند اما مهاجمان نباید موفقیت های ایده آل را اینگونه از دست بدهند.

پیشکسوت در پایان یادآور شد: استقلال در حال پوست اندازی است و تلفیق خوب بازیکنان جوان و نفرات پخته مایه امیدواری بسیاری شده است. امیدوارم ارتقای کمی و کیفی استقلال تداوم داشته باشد و با توجه به پتانسیل خوبی که وجود دارد، بتواند در بالندگی بیش از پیش این تیم موثر واقع شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.