فوتبال جهان - مدبر برنامه‌های خوان برنات به اظهارات اخیر رئیس باشگاه بایرن مونیخ در انتقاد این بازیکن اسپانیایی پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیر برنامه‌های خوان برنات به انتقاد اخیر اولی هوینس از این بازیکن اسپانیاییی پاسخ داد و این کار را به شیوه‌ای طعنه‌آمیز انجام داد. رئیس باشگاه بایرن مونیخ به تازگی از برنات که تابستان امسال باواریا را به مقصد پاریس ترک کرد و به PSG‌ پیوست انتقاد کرد و مدعی شد قهرمان آلمان بعد از نمایش ضعیفی که برنات در پیروزی ۲ بر یک فصل گذشته مقابل سویا در لیگ قهرمانان ارائه کرد و مسبب گل حریف شد، تصمیم به فروش او گرفت.

هوینس گفت: خوشبختی بایرن به برنات بستگی ندارد. تنها او به خاطر اینکه ما تقریباً داشتیم حذف می‌شدیم، مقصر است. آن روز ما تصمیم گرفتیم که او را بفروشیم چون او تقریباً داشت ما را از موفقیت در لیگ قهرمانان محروم می‌کرد.

اکنون ویسنته فورس، مدیر برنامه‌های برنات به هوینس پاسخ داده است. فورس در جواب هوینس گفت: حرف‌های آقای هوینس بسیار ناشایست است. خوان در ۴ سالی که در بایرن مونیخ بود همیشه راحت بود و دوستان زیادی داشت. او فقط از این باشگاه بزرگ تمجید می‌کرد اما من دوست دارم از آقای هوینس بپرسم چه فکری می‌کرد وقتی چنین حرف‌هایی می‌زد؟ چند ماه پیش خود او می‌خواست قرارداد برنات را ۵ ساله تمدید کند.

خوان برنات ۲۵ ساله سال ۲۰۱۴ از والنسیا به بایرن مونیخ پیوست و در ۴ سال حضورش در این تیم، در تمامی رقابت‌ها ۱۱ بازی انجام داد و ۵ گل زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.