سرمربی تیم فوتبال جوانان بانوان گفت: بازی برابر سپاهان باعث شد تا ملی پوشان برنامه‌های تمرینی که در طول اردو برگزار کرده بودند ر ا به خوبی اجرا کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتایون خسرویار در خصوص برگزاری دیدار دوستانه تیم فوتبال جوانان و تیم سپاهان اصفهان گفت: این دیدار باعث شد تا برنامه‌های تمرینی که در مدت زمان اردو، ملی پوشان انجام داده بودند را به مرحله اجرا بگذارند و آخرین نکات ضعف و قوتشان مشخص شود.

وی در ادامه بیان کرد: بیشتر هدفمان از برگزاری این دیدار دوستانه تمرکز بر روی کارهای تاکتیکی بود. تمرکز بر روی کارهای دفاعی و سپس فاز حمله از برنامه هایی بود که باید در این بازی بازیکنان به اجرا می گذاشتند.

وی ادامه داد: از عملکرد بازیکنان راضی هستم چرا که به خوبی برنامه‌هایی که برایشان در نظر گرفته شده بود را اجرا کردند. در این دیدار دوستانه فرصت‌های زیادی را از دست دادیم اما هفدمان کسب تجربه بود تا نتیجه.

سرمربی تیم فوتبال جوانان بانوان در پایان گفت: پس از برگزاری اردوهای تدارکاتی مستمر و انجام بازی‌های داخلی و دو دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال جوانان اردن، اکنون بازیکنان آماده رقابت با تیم‌های میانمار و لائوس هستند. امیدوارم بهترین عملکرد را به ثبت برسانیم. هدفمان صعود از مرحله گروهی است که با رخ دادن این اتفاق، مزد ماه‌ها تلاش خود را خواهیم گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.