مدافع تیم فوتبال استقلال از دیدار هفته بعدی تیمش برابر سپاهان به عنوان یک بازی سخت نام برد و گفت: با روحیه ای خوب به مصاف این تیم خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، وریا غفوری پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر سایپا تهران گفت: بازی بسیار خوبی بود، هر دو تیم تنها برای سه امتیاز بازی می کردند و آن درگیری های در طول بازی نشان دهنده همین بود که دو تیم به تساوی راضی نیستند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما باید گل های بیشتری می زدیم اما متاسفانه بدشانس بودیم، سه بار توپ هایمان به تیر دروازه برخورد کرد و چند موقعیت دیگر را هم از دست دادیم.

غفوری در خصوص داوری این دیدار هم گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم به دنبال پیروزی بودند، فشار زیادی بر روی دو تیم وارد بود و بازیکنان جنگنده ظاهر شدند و این مسئله باعث شد داور سوت های زیادی بزند تا بتواند از فشار بازی بکاهد اما در مجموع اعتقاد دارم داور بازی عملکرد خوبی داشت.

وی در خصوص عملکرد حسین حسینی هم گفت: او یک سوپرواکنش از خود نشان داد، با توجه به اینکه هفته ها بود درون دروازه قرار نگرفته بود اما در این بازی توانست با واکنش های خوبش مانع از گلزنی حریف شود. البته در گلی که در دقایق ابتدایی از سایپا دریافت کردیم حسینی بی تقصیر بود، زیرا فاصله مهاجم با او تنها چند قدم بود.

غفوری در پایان خاطرنشان کرد: از همه هواداران ممنونم. ما روز جمعه بازی بسیار سختی برابر سپاهان خواهیم داشت که مطمئنم با روحیه خوبی که به دست آورده ایم، تلاش می کنیم تا آن دیدار را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم، ولی امیدوارم هواداران روز جمعه ما را تنها نگذاشته و با حضو پررنگشان در ورزشگاه به ما نیرو داده تا بتوانیم در کنار یکدیگر در پایان بازی، جشن پیروزی بگیریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )