اصفهان - مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امروز مقابل سپاهان روی اشتباهات بچه‌گانه‌ای گل خوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی هاشمی‌نسب شامگاه جمعه پس از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما از سپاهان شناخت داشتیم زیرا در جام حذفی نیز با این تیم بازی کرده بودیم. تمام تمرکز خود را روی اوت‌های بلند و ضربه‌های ایستگاهی گذاشتیم اما از آن ضربه خوردیم.

وی ادامه داد: به نظرم ما نتیجه برد را با شکست عوض کردیم زیرا موقعیت‌های خوبی داشتیم و اگر بی‌تجربگی بازیکنان نبود، می‌توانستیم جشن پیروزی بگیریم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: روی اشتباهاتی که درباره آنها تأکید کرده بودیم، گل خوردیم و متأسفانه باید بگویم که ما نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

وی با اشاره به بازی گذشته تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی تصریح کرد: شرایط حذفی با لیگ بسیار متفاوت است. نیامده بودیم که مساوی بگیریم و برای پیروزی آمده بودیم.

هاشمی‌نسب افزود: در این بازی یک صحنه مشکوک به پنالتی در تک به تک و روی ضربات و اوت‌ها موقعیت داشتیم. ضربات آخر ما گل نشد و این موضوع به بی‌تجربگی بازیکنان باز می‌گردد. ناراحتی ما از باخت نیست بلکه از این است که روی صحنه‌هایی گل خوردیم که درباره آنها تمرین کرده بودیم.

وی تاکید کرد: یک صحنه پنالتی مشکوک بود و بعد از نتیجه ۳-۲ روی بازیکن ما گرفته نشد اما من درباره داوری صحبت خاصی ندارم.

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران افزود: در فوتبال اگر لحظه‌ای غفلت کنیم، گل می‌خوریم و بچه‌های ما خوب کار کردند اما غفلت کردند و متأسفانه نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند.

وی تاکید کرد: تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و اگرچه خوب بازی می‌کنیم، وقتی نتیجه نگیریم، خوب بازی کردن گم می‌شود. خوب بازی می‌کنیم که در لیگ برتر بمانیم و بدون شک این کار، کار سختی است و به نظرم نباید سپاهان و نساجی را با بازیکنان و شرایط دو تیم با یکدیگر مقایسه کرد.

هاشمی نسب گفت: یک بازیکن سپاهان به اندازه کل تیمی که ما بسته‌ایم، قیمت دارد و این جدال نابرابری است اما ما تیم خوب و قدرتمندی دارد و از قبل بازنده نیستیم و کسی فکر نمی‌کند که تازه به لیگ برتر آمده‌ایم و بدون شک لحظه به لحظه بهتر می‌شویم.

وی اضافه کرد: تمام دلخوشی ما هواداران هستند و آنها به عنوان یار دوازدهم خیلی خوب تیم ما را اضافه کردند و کمک کردند که این تیم به لیگ برتر صعود کند. هواداران باید صبور باشند که تیم شرایط بهتری پیدا کند و وضعیت آن بهبود پیدا کند. امیدوارم در نیم‌فصل دو بازیکن مد نظرمان را جذب کنیم تا در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.