حسین پاشایی، مربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: در بازی برابر استقلال خوزستان به حق‌مان رسیدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ حسین پاشایی که به جای مهدی تارتار در نشست خبری پس از پیروزی ۲ بر صفر پارس جنوبی مقابل استقلال خوزستان حضور یافته بود، گفت: فکر می‌کنم یکی از بازی‌های باکیفیت ما بود. زود به گل رسیدیم و بازی در تسلط کامل ما بود.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی ادامه داد: معتقدم حق به حقدار رسید. نیمه دوم هم بازی کاملاً تحت تسلط ما بود و حتی می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. به دنبال سه امتیاز بودیم تا به رده‌های بالای جدول برسیم که خوشبختانه به هدف‌مان رسیدیم.

پاشایی درباره جنجال در اواخر نیمه اول گفت: در آن صحنه داور ابتدا به نفع ما خطا گرفت، اما پس از برخوردی که به وجود آمد، به هر دو بازیکنان اخطار داد که منجر به دو اخطاره شدن بازیکن حریف و اخراج او شد. در ادامه فکر می‌کنم بازیکن دیگر حریف به داور بی‌احترامی کرد و به طور مستقیم اخراج شد. باید کمیته داوران در این باره نظر بدهد، اما فکر می‌کنم عدالت تقریباً رعایت شد.

وی عنوان کرد: در بازی امروز به نتایج قبلی استقلال خوزستان نگاه نکردیم، چون آنها با وجود باخت، عملکرد خوبی داشتند و مشتحق شکست در آن دیدارها نبودند. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.