دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: عاشق استقلالم و نمی‌خواهم حتی یک دقیقه بازی در این تیم را از دست بدهم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی پس از پیروزی دو بر یک تیم استقلال برابر سایپا تهران در ورزشگاه تختی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و توانستیم به یک برد خوب دست پیدا کنیم. امیدوارم این روند در بازی های آینده هم ادامه داشته باشد.

وی در خصوص اتفاقاتی که برای او در استقلال افتاده بود، گفت: اجازه دهید با شما خیلی راحت صحبت کنم. من هفته ها از بازی کردن دور بودم و این بر روی من تاثیر منفی گذاشته بود اما پس از بازی برابر نفت مسجد سلیمان با شفر به طور اختصاصی صحبت کردم. متاسفانه یکسری سوءتفاهمات به وجود آمده بود که به خوبی همه آنها برطرف شد.

دروازه بان استقلال تاکید کرد: در مدت زمانی که بازی نمی کردم، هرگز دوست نداشتم چه در فضای مجازی و چه در جاهای دیگر علیه همبازی هایم صحبت شود و مرا رودرروی آنها قرار دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز در ۱۵ دقیقه اول اصلا شرایط خوبی نداشتم اما رفته رفته هر چه از زمان بازی گذشت بهتر شدم و توانستم بازی خوبی از خود ارائه داده و هواداران را راضی کنم.

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا برابر سپاهان درون دروازه استقلال قرار خواهید گرفت؟ گفت: این بستگی به نظر سرمربی دارد و من به نظرات شفر احترام می گذارم.

دروازه بان استقلال در پاسخ به این سؤال که شما فردی احساساتی هستید، گفت: من عاشق استقلالم و اهل احساسات نیستم و دوست ندارم حتی یک دقیقه بازی را از دست بدهم. اگر یادتان باشد سال گذشته وقتی برای فولاد کارت گرفتم و می دانستم که دیگر نمی توانم مقابل پرسپولیس بازی کنم، به شدت ناراحت شدم و آن رفتار عجیب را از خود نشان دادم.

حسینی در خصوص خداحافظی اش که در رسانه ها کرده بود، گفت: شرایط برایم آن زمان سخت بود، البته خداحافظی نکردم، ولی از صحبت هایم همه این طور استنباط کردند. اما الان خوشحالم که همه سوءتفاهمات برطرف شده و حالا می توانم برای استقلال بازی کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.