پژمان منتظری مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌دانم چرا تیم سایپا می‌خواست بازی در زمین بی‌کیفیت ورزشگاه تختی تهران برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پژمان منتظری درباره پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل سایپا گفت: بازی در سطح خوبی برگزار شد و یک برد با ارزش کسب کردیم، ان‌شاءالله با ادامه همین روند هرچه زودتر به کورس قهرمانی برگردیم. امروز واقعا فوتبال خوبی به نمایش گذاشتیم و مستحق پیروزی بودیم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم این روند ادامه پیدا کند.

وی با انتقاد از شرایط زمین ورزشگاه تختی تصریح کرد: سایپایی‌ها خواسته بودند که در این زمین بازی کنیم، که البته حق تیم میزبان است، اما بحث این است که چرا وقتی می‌توان بازی را در زمین دیگری برگزار کنند خواستند در این زمین بازی برگزار شود؟ باید به زمین چمن ورزشگاه تختی رسیدگی کنند چرا که کیفیت آن خیلی پایین است. امروز با سایپا در این زمین بازی کردیم و مطمئناً به وضعیت این زمین تا بازی سایپا با پرسپولیس رسیدگی نخواهد شد، این اصلاً خوب نیست. اگر واقعا می‌خواهند در این زمین بازی‌های لیگ برتر برگزار کنند باید به آن رسیدگی کنند.

مدافع تیم فوتبال استقلال در قبال انتقادات تند رضا درویش مدیرعامل سایپا عنوان کرد: من در مورد داوری و نظر آقای درویش که محترم است حرفی ندارم، اما در کل قضاوت داوری خوب بود.

منتظری با بیان اینکه تیمش بازیکن جوان خوبی را در اختیار دارد، یادآور شد: شرایط تیم خوشبختانه روز به روز بهتر می‌شود و یکسری جوان‌هایی که به تیم اضافه شدند واقعا روند خوبی را در پیش‌ گرفته‌اند. ان‌شاءالله که بتوانیم با ادامه همین روند قهرمان شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.