رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: به نظر می‌آید از این پس هم باید با حریفان‌مان بجنگیم و هم با داوران مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا درویش بعد از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: هر تیمی از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کند برنده میدان است، امروز از موقعیت‌هایمان خوب استفاده نکردیم، از طرفی اشتباهات داوری هم به ضررمان تمام شد. هفته گذشته در بازی نوجوانان سایپا داور ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت، اما حریف در دقیقه ۹۹ گل زد. به نظر می‌آید ما در همه رقابت‌ها باید غیر از حریفان‌مان با داوران‌ هم بجنگیم. در بازی امروز داور قبل از اعلام پنالتی باید خطای هند بازیکن حریف را اعلام می‌کرد، یا در صحنه دیگر وقتی بازیکن حریف عمداً مهدی ترابی را زد داور به او کارت نداد.

وی با تاکید بر این که چند بار از داوران به کمیته داوران شکایت کرده است، عنوان کرد: این همه شکایت کردیم چه فایده داشت! حتی در یکی از بازی‌های قبل هم رئیس کمیته داوران در مورد قضاوت بازی تیم ما گفت داور نه تنها نباید به بازیکن ما قرمز نشان نمی‌داد بلکه باید نهایتاً کارت زرد به وی می‌داد، به این خاطر ما درخواست کردیم که کارت قرمز بازیکن‌مان را ببخشند، اما هیچ ترتیبی اثری داده نشد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص رویارویی دوباره تیمش با استقلال در جام حذفی و اینکه نگران داوری آن مسابقه نیست، اظهار داشت: ظاهراً ما باید هم با رقبای‌مان بجنگیم و هم با داوران. امیدوارم اشتباهات کم شود. مطمئن هستیم که هیچ یک از این اشتباهات عمدی نیست ولی نمی‌دانم که چرا همه اشتباهات به ضرر سایپا است و امیدوارم یک روزی هم به نفع ما اشتباه کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.