کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت که پنالتی تیم استقلال در دیدار مقابل سایپا صحیح بود.

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و استقلال اظهار داشت: شرایط نامطلوب زمین ورزشگاه تختی تهران، درگیری‌های فیزیکی بین بازیکنان دو تیم را افزایش داد و همین درگیری‌ها روی قضاوت زاهدی فرد در نیمه اول موثر بود.

وی ادامه داد: گل اول استقلال به درستی به ثمر رسید و خطایی روی دروازه‌بان سایپا انجام نشد. تکل طارق همام در دقیقه ۲۶ از استقلال روی مهدی ترابی مستحق اخطار بود که پس از درگیری بوجود آمده، داور از دادن اخطار چشم‌پوشی کرد. در این صحنه، اخطار به مهدی ترابی به خاطر هُل دادن بازیکن حریف و درگیری، کاملاً صحیح بود. ندادن اخطار به همام باعث شد این بازیکن درگیری‌های بعدی را هم ایجاد کند که اعتراض پی در پی بازیکنان سایپا را به دنبال داشت.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره اخطار داور به آرمین سهرابیان گفت: سهرابیان در دقیقه ۷۰ روی مهدی ترابی مرتکب خطا شد و از حمله سایپا جلوگیری کرد که داور به درستی به او کارت زرد داد. همچنین مانوئل سارفو مدافع سایپا در دقیقه ۷۸ در محوطه جریمه تیم خودی، صیادمنش را درو کرد و پای راست این بازیکن را مورد اصابت قرار داد. اعلام پنالتی به نفع استقلال صحیح بود.

سلیمانی درمورد عملکرد کلی زاهدی‌فرد تصریح کرد: او به همراه کمک‌هایش، قضاوت خوبی داشتند اگرچه در نیمه اول و پس از درگیری‌های به وجود آمده، کمی عصبی قضاوت کرد.

استقلال مقابل سایپا از شکست پیروزی ساخت

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.