سرمربی تیم فوتبال سایپا با انتقاد از داوری بازی تیمش با استقلال، گفت: به نظرم طارق همام بازیکن استقلال باید اخراج می‌شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی بعد از پایان بازی استقلال با سایپا در نشست خبری حاضر شد. وی طبق روال معمول مقابل لوگوی دوربین های تلویزیونی ننشست و اعلام کرد با تلویزیون صحبت نمی کند.

دایی درباره شکست تیمش در بازی با استقلال گفت: فکر می کنم بازی خوبی بود بخصوص در نیمه اول. هر دو تیم موقعیت های زیادی داشتند. بعد از آنکه گل اول را زدیم، باید گل دوم را هم می زدیم. گل استقلال روی اشتباه بچگانه بازیکنان ما به ثمر رسید. دو مدافع ما آفساید را پر کرده بودند.

سرمربی سایپا تاکید کرد: به نظرم طارق همام باید اخراج می شد ولی داور این کار را نکرد. نیمه دوم استقلال بهتر از ما بود ولی وقتی ما بازی را در دست گرفتیم داور برای استقلال اعلام پنالتی کرد. شاید بپرسید چرا آن همه اعتراض داشتم. اگر من اعتراض کردم به این خاطر بود که داور چهارم گفت خطای هند انجام شده است ولی وی در پایان بازی نظرش را عوض کرد.

دایی ادامه داد: می توانستیم لحظات پایانی گل تساوی را به ثمر برسانیم ولی حسین حسینی خوب کار کرد و توپ ما را گرفت. باخت حق ما نبود و به نظرم بازی باید مساوی می شد. سعی می کنیم اشتباهاتمان را در هفته های بعد کمتر کنیم.

وی یادآور شد: بعد از گل ما داوری طور دیگری شد و در چند صحنه می‌توانست به بازیکنان استقلال کارت بدهد، اما این کار را نکرد. این مسئله باعث شد آنها راحت‌تر بازی کنند. به نظرم طارق همام بازیکن استقلال باید اخراج می شد ولی داور این کار را نکرد.

ادامه دارد...

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.