محمدرضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز مدعی شد تیمش در دیدار خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان لیاقت کسب سه امتیاز را داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمدرضا مهاجری بعد از تساوی یک - یک تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در تبریز با حضور در نشست خبری اظهار داشت: در روزی که می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم و بازی را با گل‌های بیشتر به پایان برسانیم، باید خوشحال باشیم در دقیقه آخر گل تساوی را زدیم و از شکست خانگی نجات یافتیم. در هفته گذشته روی این مسائل کار کرده بودیم. در همین موقعیت‌هایی که روی آن کار کرده بودیم، صاحب فرصت گلزنی شدیم که آنها را از دست دادیم.

وی ادامه داد: بازی بسته و منطقی از نفت دیدیم. از این بابت ناراحت نیستیم، چون حریف به دنبال کسب امتیاز بود. ما در صحنه گلی که خوردیم، بین مدافعان و دروازه‌بان‌مان ناهماهنگی ایجاد شد. بازیکنان ما باید بدانند زمانی که استارت می‌زنند و میان آنها و مدافعان حریف فاصله می‌افتد،‌ باید از موقعیت‌های خود استفاده کنیم و به گل برسیم. متأسفانه دو موقعیت گلزنی خوب داشتیم که آنها را از دست دادیم.

سرمربی ماشین‌سازی با ابراز امیدواری به اینکه تیمش در دیدارهای آتی نتایج بهتری کسب کند، تصریح کرد: تا دقیقه ۸۰ یا ۸۵ آن شیوه بازی مطلوب خود را ارائه می‌کردیم،‌ اما در دقایق آخر رو به ارسال آوردیم تا بازنده نباشیم. باید قدر فرصت‌های خود را بدانیم. امیدوارم با تلاش بیشتر، در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

مهاجری در مورد اعتراض خود به داور بازی پس از پایان این مسابقه گفت: بازیکنان حریف بازی را می‌خواباندند و داور باید زمان بازی را در هنگام توقف مسابقه مدیریت می‌کرد.

وی راجع به غیبت هری فورستر در تمرینات ماشین‌سازی پس از مرخصی و اینکه چرا محمد اهل‌شاخه در لیست ۱۸ این تیم حضور نداشت، خاطر نشان کرد: اهل‌شاخه دچار آسیب‌دیدگی شده است و شرایط بازی نداشت. درباره فورستر نیز باید با باشگاه صحبت کنم. منتظریم که این بازیکن به تبریز بازگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.