اصفهان- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: هدف اصلی ما در این فصل، باقی ماندن در لیگ برتر است تا با تثبیت جایگاه خود در فصل های بعدی به دنبال جایگاه های بهتر و کسب سهمیه باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های سپاهان و نساجی اظهار داشت: ما دو هفته پیش در چارچوب جام حذفی با تیم سپاهان بازی داشتیم اما شرایط جام حذفی با لیگ برتر بسیار متفاوت است و ما نیز در این مدت پیشرفت کرده و بهتر شده ایم. سپاهان قطعا در بازی فردا به دنبال برد خواهد بود اما این بازی برای ما نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی پیرامون شرایط تیم نساجی مازندران افزود: نساجی یک تیم خصوصی است و تمام هزینه‌های آن را مالکین پرداخت می‌کند و به همین دلیل ما تلاش کردیم در یادگیری طوری عمل کنیم که هزینه زیادی در بر نداشته باشد و خوشبختانه تا اینجا به آنچه که میخواستیم رسیده ایم و تلاش می‌کنیم اولین حضورمان در لیگ برتر حضوری آبرومندانه باشد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران هدف اصلی نساجی را بقا در لیگ برتر عنوان کرد و ادامه داد: در فصل نخست تلاش می‌کنیم تا در شرایطی دست پیدا کنیم که در نیم فصل دوم به کمک ما بیاید به طور کلی تمام تمرکز و هدف اصلی ما، باقی ماندن در لیگ برتر است با تثبیت جایگاه خود آینده در پی جایگاه بهتر برچسب سهمیه آسیا باشیم.

وی با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان گفت: امیدوارم بازیکنانم هنگام گرم کردن با شرایط چمن آشنا شود. اما در کل واقعا وقتی ورزشگاه نقش جهان اینقدر مجهز ساخته شده است حیف است که زمین چمن آن شرایط خوبی نداشته باشد. امیدوارم شرایط تا پایان نیم فصل حفظ شود و پس از پایان نیم فصل کیفیت آن بهتر شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.