سرمربی پرسپولیس پس از برتری مقابل نود ارومیه در کنفرانس خبری حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس پس از برتری تیمش مقابل نود ارومیه در کنفرانس خبری پس از این دیدار حاضر شد و گفت: بعد از اردوی تیم ملی و تعطیلاتی که داشتیم، دوباره وارد بازی‌های رسمی شدیم. این بازی جام حذفی بود و مهم‌ترین مسئله بردن و صعود به مرحله بعد است.

برانکو ادامه داد: ما بازی را بردیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون مهم بردن است. البته نمی‌توانستیم از این واقعیت فرار کنیم که سه‌شنبه بازی مهمی برابر السد قطر داریم و به همین خاطر، این نوع بازی‌ها در جام حذفی، بحران‌زا است و می‌تواند اتفاقات غیر منتظره‌ای رخ دهد. از الان به بعد، خودمان را برای بازی با السد آماده خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با تأثیر تعطیلی لیگ روی روند آمادگی تیمش گفت: تیم از لحاظ جسمانی آماده است. احمد نوراللهی، علیرضا بیرانوند و بشار رسن در روزهای اخیر با ما نبودند، اما شرایط همین است و بقیه هم مشکل دارند.

برانکو درپایان گفت: بازی با السد دیگر این حرف‌ها نیست که بازیکنی آماده نباشد یا نخواهد باشد یا مصدوم باشد. ۵ روز فرصت داریم تا به وضعیت نرمال برگردیم و طبیعی است انتظار دارم تا بازی با السد به آمادگی مدنظرمان برسیم. مشکل ما در حال حاضر کمال کامیابی‌نیا است و وضعیت او را فردا خواهیم دید، اما با توجه به شناختی که از مصدومیت‌های کمال داریم، فکر کنم به بازی با السد برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.