کاپیتان پرسپولیس گفت: متاسفانه تماشاگران ما فریب خوردند و ارزشی برای این دیدار قائل نشدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر نود ارومیه از مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: متاسفانه تماشاگران ما فریب خوردند. من بارها تاکید کرده بودند که امروز به ورزشگاه بیایند اما این اتفاق نیفتاد و فکر می کنم آنها ارزشی برای این بازی قائل نشدند و ما را از پیش برنده می دانستند.

وی تاکید کرد: من بارها گفتم که تماشاگران بیاند و به بازیکنان جوان روحیه بدهند اما این اتفاق نیفتاد. آنها برابر السد به ورزشگاه خواهند آمد و مطمئنا جوانان ما در جو ورزشگاه قرار گرفته و نمی توانند بازی خوبی ارائه کنند.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: امروز کمال هم دچار مصدومیت شد. حالا ۴ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریمو این برای ما سخت خواهد. السد تیم ضعیفی نیست که ما بتوانیم در تهران به راحتی آنها را شکست دهیم. و این عدم حضور تماشاگران باعث شد تا پرسپولیس ضربه سنگینی بخورد.

وی در پاسخ به این سئوال که خیلی ها تیم را از پیش برنده می دانند و قهرمان لیگ قهرمانان می دانند گفت: این یک اشتباه بزرگی است و این فریبی است که تماشاگران ما خورده اند. ما در چند روز گذشته با ۵ بازیکن تمرین می کردیم و این برای تیم پرسپولیس خوب نیست. ما باید از هر لحاظ برای حضور در لیگ قهرمانان آماده باشیم اما متاسفانه تا به امروز چنین اتفاقی رخ نداده است.

سیدجلال حسینی تاکید کرد: گرشاسبی نهایت تلاش خود را می کند اما کادر پشتیبانی که در باشگاه است اصلا کارش را به درستی انجام نمی دهد و من به عنوان کاپیتان تیم نگران پرسپولیس هستم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم مقابل السد بازی خوبی انجام داده و به فینال صعود کنیم هر چند که کار مشکلی خواهیم داشت و شرایط برای ما بسیار سخت

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.