فوتبال جهان - یکی از بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد دلیل اوج گرفتن اختلافات هم‌تیمی و سرمربی‌اش را فاش کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندرس پریرا، هافبک تیم فوتبال منچستریونایتد در گفت‌و‌گو با شبکه یو‌او‌ال اسپورنه، ادعا کرد که دلیل افزایش تنش‌ها در روابط میان ژوزه مورینیو و پل پوگبا در یک ماه اخیر، پستی بود که هم‌تیمی فرانسوی‌اش در اینستاگرام قرار داد.

درگیری لفظی میان پوگبا و مورینیو پس از حذف منچستریونایتد از جام اتحادیه انگلیس شدت گرفت و انتشار یک کلیپ از صحنه مشاجره آنها در تمرینات هم اوضاع را آشفته‌تر کرد.

پریرا گفت: پوگبا قبل از بازی (منچستریونایتد و دربی کانتی در جام اتحادیه) کلیپی منتشر کرد که در آن خودش، من و لوک شاو داشتیم می‌خندیدیم. ما زمانی داشتیم می‌خندیدیم که منچستریونایتد یک بر صفر جلو افتاده بود. ما اما آن بازی را باختیم و مردم گفتند که پوگبا آن کلیپ را بعد از بازی منتشر کرده است در حالی که او قبل از باخت تیم آن را منتشر کرده بود. مورینیو هم فکر می‌کرد که پوگبا آن پست را بعد از بازی در صفحه‌اش گذاشته است. مورینیو از پل پرسید چرا چنین کاری انجام داده است و درباره آن جوی در تیم درست شد.

دهن‌کجی پل پوگبا به ژوزه مورینیو با خندیدن در شب حذف منچستریونایتد + فیلمپریرای ۲۲ ساله با تأکید بر اینکه به هیچ عنوان او قصد ناراحت کردن مورینیو را نداشته‌اند، افزود: مورینیو به من یک فرصت داد و گفت «می‌خواهم اینجا بمانی». بد گفتن درباره آدمی که به من برای اولین بار فرصت بازی داد و هنوز هم می‌دهد، مثل این بود که خودم را با تیر بزنم.

بازیکن قرضی فصل گذشته والنسیا در ادامه بر مثبت بودن رابطه میان هم‌تیمی‌هایش و مورینیو تأکید کرد و گفت: رابطه ما خوب و همه چیز آرام است. من با مورینیو و دیگر بازیکنان رابطه بسیار خوبی دارم. او هم همینطور است و با بازیکنان رابطه خوبی دارد. بازیکنان تیم ما آنطور که رسانه‌ها جلوه می‌دهند تحت فشار قرار ندارند. مورینیو سرمربی ما است و ما در زمین بازی جان‌مان را هم برای او می‌دهیم و او هم همین کار را برای ما می‌کند. در تیم ما همه آرام و خوشحال هستند و روی کارشان تمرکز دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.