مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان ضمن غیرمعقولانه توصیف کردن تعطیلات لیگ برتر به خاطر تیم ملی گفت: هرگز بازی با نساجی را فدای نتیجه دیدارمان با استقلال نمی کنیم.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار مهر، تعطیلات طولانی‌مدت لیگ‌برتر را به خاطر بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در فیفادی غیر منطقی عنوان کرد. مدیرعامل باشگاه سپاهان اعتقاد دارد تیمش روند روبه رشدی داشته است و با چنین تعطیلاتی دچار مشکل می شود.

تابش که تمام تلاش خود را برای تحقق هدف این باشگاه برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر به ار بسته است درباره شرایط این روزهای سپاهان و نداشتن نماینده در بین ملی پوشان صحبت هایی را انجام داده است که در پی می خوانید:

عجیب‌ترین تعطیلات را در دنیای فوتبال داریم

مدیرعامل باشگاه سپاهان در ابتدای صحبت های خود با خبرنگار مهر به انتقاد از تعطیلات متوالی لیگ به خاطر بازی های تیم ملی پرداخت و گفت: شرایط تیم خیلی خوب بود. روند نتیجه گیری مثبتی داشتیم. سپاهان تغییراتی را در کادرفنی و بازیکنان خود داشته است که آنها برای نتیجه گرفتن نیاز به زمان دارند. اما هر سه هفته یک بار لیگ را تعطیل می کنند. تعطیلات قانونی برای فیفادی مشخص است. اما شما می بینید که برای برگزاری یک دیدار، حدود ۲۰ روز تعطیلی داریم. تعطیلات لیگ‌برتر نامعقول است. عجیب ترین تعطیلات فوتبالی را در دنیا داریم. البته این تعطیلی ها به درد تیم هایی که مشکل‌فنی دارند می خورد. چون می توانند مشکلات خود را به حداقل برسانند و بازی کنند.

باید در نیم‌فصل دوباره شروع کنیم

تابش در ادامه افزود: تا نیم فصل باز هم لیگ تعطیل خواهد شد. سه بازی می کنیم و سپس اردوی تیم ملی باعث می شود به تعطیلات برویم. اما عجیب ترین اتفاق در این باره به نیم فصل وارد است. مگر می شود در میانه های لیگ، حدود ۵۰ روز بازی نکرد. معلوم است تیم ها باید از ابتدا شروع کنند تا بدن هایشان مشکلی پیدا نکند.

ناراحتیم اما به کی روش احترام می‌گذاریم!

وی درباره اینکه این تیم هیچ نماینده ای در اردوهای اخیر تیم ملی فوتبال ندارد تصریح کرد: از این موضوع واقعا ناراحتیم. فکر می کنم کسانی که فوتبال سپاهان را دنبال می کنند متوجه کیفیت بالای بازی هایمان و همچنین بازیکنان تیم می شوند. به هر حال خودمان احساس می کنیم چند نفر از اعضای تیم مستحق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند. اما تفکر کادرفنی تیم ملی چیز دیگری است. انتخاب بازیکن هم کاملا سلیقه ای است و به نظرات آقای کی روش احترام می گذاریم.

نساجی را فدای استقلال نمی کنیم

تابش در پاسخ به این سوال که چند بازیکن کلیدی این تیم نظیر مهدی کیانی و کی‌روش استنلی با خطر محرومیت از بازی با استقلال تهران روبرو هستند. آیا آنها در بازی پیش روی سپاهان با نساجی به میدان می روند اظهار داشت: درباره ترکیب و مسائل فنی که به هیچ وجه اظهارنظر نمی کنم. این موضوع به آقای قلعه نویی مربوط است. اما به هر حال باید بگویم تمام بازی های لیگ بیشتر از سه امتیاز ندارد. پس دلیل ندارد نتیجه بازی با نساجی را فدای دیدار با استقلال تهران کنیم. اگر کسی بیاید و بگوید استقلال را ببرید پنج امتیاز می گیرید ما هم قبول می کنیم که اهمیت آن بازی بیشتر از نساجی است.

آقایی با گسترش‌فولاد بحث شخصی دارد

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه مشکل سعید آقایی با تیم سابقش گسترش فولاد تبریز به کجا کشید افزود: از خودش بپرسید. مشکل او شخصی است. به ما مربوط نمی شود. خودش باید آن را حل و فصل کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.