مدافع پیشین پدیده از فدراسیون جهانی فوتبال خواست تا این باشگاه مشهدی را مجازات کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه باشگاه پدیده مشهد به تعهدات خود در قبال ایگور پراهیچ، مدافع پیشین خود عمل نکرد و ضرب‌الاجل این بازیکن کروات را نادیده گرفت، پراهیچ از طریق وکیل خود نامه‌ای به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ارسال و از مسئولان کمیته انضباطی فیفا درخواست کرد جریمه لازم را برای این باشگاه در نظر بگیرند. حکم کمیته انضباطی فیفا در قبال این پرونده می‌تواند شامل جریمه نقدی، کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر باشد. پدیده سال گذشته هم از سوی فیفا به کسر ۶ امتیاز محکوم شده بود.

ایگور پراهیچ، بازیکن سابق تیم پدیده پیش از این در گفت‌وگو با تسنیم خبر داده بود که وکیلش نامه اخطار نهایی به باشگاه پدیده بابت پرداخت نشدن طلب این بازیکن ارسال کرده و تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) را به عنوان ضرب‌الاجل نهایی برای پرداخت بقیه بدهی پراهیچ تعیین کرده است. باشگاه پدیده باید ۱۴۳ هزار یورو به‌علاوه پنج درصد سود این رقم یعنی ۳ هزار ۸۱۸ یورو را به ایگور پراهیچ پرداخت کند.

تیم فوتبال پدیده شروع خوبی در فصل جاری لیگ برتر ایران داشته و در حال حاضر صدرنشین این رقابت‌هاست، اما در صورتی که فیفا اقدام به کسر ۶ امتیاز کند، در جدول سقوط خواهد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.