رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی محصص با ارائه گزارشی از نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: ما در جلسه اخیر پیرامون موضوع تیم های نوجوانان و جوانان بحث و گفت و گو داشتیم. ابتدا آقای چمنیان به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان گزارشی از عملکرد تیم در مسابقات مالزی ارائه دادند و اشاراتی به مشکلات این تیم داشتند. خصوصا شرایط ویژه آب و هوایی که در نخستین بازی فشار زیادی به تیم ما وارد کرد اما در بازی های بعدی دیدیم که رفته رفته کیفیت عملکرد اعضای تیم بهتر شد و نمایش بهتری را شاهد بودیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: برای تصمیم گیری پیرامون کادر فنی تیم نوجوانان هنوز فرصت داریم اما به طور قطع آقای چمنیان مربی توانمند و شایسته ای است که شایستگی های خودش را به خوبی نشان داده و در مسابقات آسیایی همچنین جام جهانی بهترین نتایج را کسب کرده است. آمارها و شاخصه های عملکرد تیم ملی نوجوانان خصوصا در دو بازی پایانی هم نشان می دهد که این تیم از نظر فنی شرایط خوبی داشته و این بازیکنان در رده های سنی بالاتر می توانند عملکرد درخشانی داشته باشند.

محصص به بحث انتخاب سرمربی تیم جوانان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولیت بعدی ما انتخاب سرمربی تیم جوانان ایران است. به هر ترتیب اسامی گزینه هایی در این جلسه مطرح شد و اعضا نظرات خودشان را بیان کردند. بنابر جمع‌بندی که خواهیم داشت در آینده نزدیک سرمربی جدید تیم جوانان معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از صحبتهای محصص درباره عباس چمنیان سرمربی تیم نوجوانان اینطور بر می آید که این مربی در سمت خود ماندنی است و به کارش با تیم نوجوانان ادامه می دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.