مهاجم تیم ملی ایران گفت: با توجه به وضعیتی که داریم بازی برابر بولیوی هم رضایت بخش بود و کادر فنی از این بازی راضی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جهانبخش پس از پیروزی دو بر یک ایران برابر بولیوی در ورزشگاه آزادی گفت: شاهد یک بازی خوب بودیم. بولیوی حریف آسانی نبود و در دقایقی هم ما را دچار دردسر کرد. اما توانستیم با یک بازی هماهنگ این تیم را دو بر یک شکست داده و محک خوبی بخوریم.

وی در ادامه گفت: ما نمی توانیم همانند خیلی از کشورهای جهان با تیم های قدرتمند بازی کنیم، حتی یک بازی را هم از دست دادیم و حالا باید منتظر دو دیدار دوستانه دیگر در آینده باشیم که آن دو بازی می تواند کمک مفیدی به کادر فنی تیم ملی داشته باشد.

مهاجم تیم ملی خاطرنشان کرد: انتظار از فوتبال ایران بالاست. ما در جام جهانی، بازی های بسیار خوبی انجام دادیم اما اگر می خواهیم در جام ملت های آسیا و پس از ۴۰ سال به قهرمانی دست یابیم نیاز به تدارک قوی داریم که امیدوارم فدراسیون فوتبال بتواند این مهم را انجام داده و ما بعد از ۴۰ سال قهرمان آسیا شویم.

وی افزود: خوشحالم امروز بانوان هم به ورزشگاه آمدند و بعد از سالها توانستند فوتبال را از ورزشگاه تماشا کنند نه از طریق گیرنده های خود. اما امید دارم که این روند ادامه پیدا کند و در بازی های لیگ هم بانوان هم بتوانند به ورزشگاه بیایند.

جهانبخش در خصوص وضعیتش در لیگ انگلیس اظهار داشت: شرایط بازی در لیگ انگلیس سخت است و باید تلاش زیادی کنیم. من بزرگترین هدفم این است که در لیگ انگلیس بازی‌های خوبی انجام دهم. خوشبختانه در دیدار آخر بازی کردم و از دید سرمربی بازی خوبی را انجام دادم.

مهاجم تیم ملی در پایان تصریح کرد: بازیکنان ما شرایط خوبی دارند. نیاز به اعتماد به نفس بیشتر داریم و این به دست نمی آید مگر با انجام بازی های تدارکاتی خوب که ما را برای شروع جام ملت های آسیا آماده می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.