مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارهای ترکیبی خوبی مقابل بولیوی انجام دادیم و مالکیت بازی را در اختیار داشتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ مارکار آقاجانیان پس از پیروزی ۲ بر یک ایران مقابل بولیوی گفت: دو تیم بازی تهاجمی انجام دادند و فرصت‌های زیادی هم روی دروازه دو تیم خلق شد. کارهای ترکیبی خوبی داشتیم و مالکیت توپ و حمله هم خوب بود و فکر می‌کنم هواداران هم راضی بودند.

وی افزود: در بازی‌های تدارکاتی نتیجه در وهله دوم قرار دارد و مهم مسائل تاکتیکی است که مربیان دو تیم می‌خواهند به آن برسند. مهم این بود که امروز بازی کردیم، چون دو فیفادی‌ قبلی را از دست داده بودیم.

مربی تیم ملی فوتبال در مورد حضور بانوان در ورزشگاه تصریح کرد: امروز یک اتفاق جدید افتاد و بانوان به ورزشگاه آمدند. این موضوع جای خوشحالی دارد و امیدوارم تداوم داشته باشد.

آقاجانیان درباره بازی‌های تدراکاتی تیم ملی و اینکه آیا بهتر نبود با تیم‌های قدرتمندتری بازی کنیم،‌ گفت: محدودیت‌های در این زمینه به لحاظ هزینه‌ و موارد دیگر داریم و برخی تیم‌ها هم با ما بازی نمی‌کنند. بازی کردن بهتر از بازی نکردن است. تیم‌های آمریکای جنوبی خوب هستند و ونزوئلا هم چند روز پیش با یک تیم آسیایی که فکر می‌کنم ژاپن بود بازی کرد. ما باید بر اساس چیزهایی که داریم توقع داشته باشیم. آماده‌سازی خوبی داشتیم و بازیکنان جوان هم به تیم اضافه شده‌اند و امروز هم به آن‌ها زمان رسید تا بازی کنند. زمان کمی تا جام ملت‌ها داریم و امیدواریم آنجا هم به چیزی که مردم انتظار دارند برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.