دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است حریف تدارکاتی امشب تیم ملی به هیچ وجه حریف دست و پا بسته‌ای نبوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی دو بر یک تیم ملی ایران مقابل بولیوی در دیدار تدارکاتی‌، گفت: خدا را شکر بازی بسیار خوبی بود، تبریک می‌گویم به مردم و بانوانی که در ورزشگاه حاضر بودند. خیلی خوشحالم که امروز بانوان در ورزشگاه حاضر شدند و دیدید که هیچ مشکلی هم به وجود نیامد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در مسابقات لیگ و سایر بازی‌های تیم ملی بانوان در ورزشگاه حضور داشته باشند. آنها فقط تیم ملی را تشویق کردند و مردم هم به خوبی مراعات کردند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره عملکرد بولیوی گفت: تیم دست و پا بسته‌ای نبود و تیم ما را اذیت کرد. درست هست که ما یک فیفا دی را از دست داده‌ایم، اما بازی مقابل بولیوی برای ما مفید بود.

بیرانوند راجع به اینکه سایر رقبای ایران در جام ملت‌های آسیا با تیم‌های صاحب‌نامی بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند، عنوان کرد: وقتی نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم دیگر چه می‌شود کرد. از لحاظ مالی، اقتصادی و همچنین شرایط کشور نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ بازی داشته باشیم. این دیگر دست ما نیست، این شرایط از قبل جام جهانی هم وجود داشت و همین اتفاقات آن موقع نیز رخ داد.

وی اظهار داشت: بازی‌های خوب‌مان فقط با تیم ملی ترکیه و روسیه بود و گرنه سایر بازی‌ها در حد همین بازی‌ بود. ونزوئلا،‌ تونس و پاناما حریفانی بودند که ما پیش از جام جهانی با آنها بازی کردیم، چون نمی‌توانیم و شرایطش هم وجود ندارد، شرایط برای فدراسیون فوتبال سخت است، اما با این حال باید بگویم بازی با تیم‌هایی مانند بولیوی کمک زیادی به ما می‌کند. در ادامه هم بازی‌های خوبی داریم که امیدوارم به خوبی محک بخوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.