کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت که بضاعت فوتبال ما کم است و باید به آن بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کریم انصاری‌فرد پس از پیروزی ۲ بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بولیوی گفت: از هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. همچنین بابت حضور بانوان در ورزشگاه که تا حدودی آزاد شده بود، تبریک ویژه‌ای می‌گویم و این نکته مثبتی بود. بولیوی حریف تدارکاتی بود که می‌توانست ما را به اهداف‌مان نزدیک‌تر کند. می‌توانستیم با تیم بهتری بازی کنیم، اما همین هم خوب بود.

وی ادامه داد: بولیوی حریف خوبی بود و با تیم ملی عربستان، ۲-۲ مساوی کرد. بزرگترین مشکل ما این بود که یک «فیفادی» را از دست دادیم و به جای دو بازی دوستانه، در یک دیدار به میدان رفتیم. امیدوارم در اردوهای بعد شرایط بهتر شود. فکر می‌کنم دو دیدار تدارکاتی مقابل ونزوئلا و ترینیداد و توباگو برای تیم ملی ایران در نظر گرفته شده است. امیدوارم در این دو بازی، به هدف خود برای جام ملت‌ها آسیا پیش برویم و به آنها برسیم.

انصاری‌فرد درباره تفاوت سطح دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران نسبت به رقبای آسیایی گفت: باید شرایط را درک کنید. شرایط کشور به گونه‌ای نیست که بخواهیم حریفان بزرگ فوتبال را برای بازی دوستانه بیاوریم. فدراسیون فوتبال نیز تلاش می‌کند بهترین بازی‌های دوستانه را برای تیم ملی در نظر بگیرد، اما بضاعت ما همین است و باید به همین بسنده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.