کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در روزی که برای شاگردانش بازی تدارکاتی درون تیمی گذاشته بود از سکوهای ورزشگاه آزادی و به تنهایی نظاره‌گر این فوتبال درون‌ تیمی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هشتمین روز از دور جدید تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۰:۴۵ امروز (جمعه) در زمین اصلی ورزشگاه آزادی با حضور ۲۸ بازیکن آغاز شد.

* طبق برنامه قرار بود در تمرین امروز تیم ملی بازی تدارکاتی درون‌تیمی برگزار شود تا با توجه به اینکه تیم ملی یکی از فیفا‌دی‌های را از دست داده بتواند خود را آماده دیدار دوستانه مقابل بولیوی کند. از همین‌ رو بازیکنان پس از صحبت‌های کارلوس کی‌روش به دو گروه تقسیم شدند و پس از گرم کردن از ساعت ۱۱ این بازی دوستانه آغاز شد.

* در تیم سفید علیرضا بیرانوند (رشید مظاهری)، روزبه چشمی، مجید حسینی، میلاد محمدی، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، سامان قدوس، سردار آزمون، مهدی ترابی و وحید امیری (علی قلی‌زاده) حضور داشتند و در تیم آبی‌رنگ هم امیر عابدزاده، پژمان منتظری، محمدرضا خانزاده (آرمین سهرابیان)، احسان حاج‌صفی، وریا غفوری (رامین رضاییان)، علی کریمی(مسعود شجاعی)، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد حضور داشتند.

* کارلوس کی‌روش پس از تقسیم‌بندی بازیکنان در دو گروه، روی سکوهای ورزشگاه آزادی رفت تا از بالا نظاره‌گر بازی شاگردانش باشد.

* اوسیانو کروز به همراه میک مک درموت و مارکار آقاجانیان قضاوت این بازی را بر عهده داشتند و ملی‌پوشان به صورت جدی بازی را دنبال کردند.

* در نیمه نخست این بازی ابتدا تیم آبی‌پوش توسط اشکان دژاگه به گل رسید و در اواخر نیمه اول نیز سردار آزمون توانست این گل را جبران کند که هم‌تیمی‌هایش به او بابت این گل تبریک گفتند. سردار آزمون در نیمه دوم هم گل دوم را به ثمر رساند. در نیمه دوم کریم انصاری‌فر موفق به گلزنی شد اما مارکار آقاجانیان آفساید او را اعلام کرد.

* کریمی مدیر شرکت توسعه و تجهیز همراه با آغاز تمرین تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود و بازدیدی از ورزشگاه داشت. با توجه به اینکه AFC در صورت میزبانی پرسپولیس از فینال احتمالی لیگ قهرمانان ۲۰۰ ایراد گرفته است، این بازدید برای بررسی بیشتر این ایرادات صورت گرفت. کریمی در حاشیه این بازدید درباره اینکه هزینه‌های رفع این نواقص به عهده چه کسی است چرا که نیکوخصال گفته بود باشگاه پرسپولیس باید ۱۵ میلیارد برآورد شده را پرداخت کند، اعلام کرد این هزینه بر عهده وزارت ورزش یا فدراسیون فوتبال خواهد بود.

* مرتضی پورعلی‌گنجی با پای مصدوم خود در تمرین امروز حاضر شد و روی نیمکت نشست تا بازی هم‌تیمی‌هایش را از نزدیک نظاره کند.

* کریم انصاری‌فرد، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش نزد پورعلی‌گنجی رفتند و به او روحیه دادند تا بتواند مصدومیت ۲ ماهه خود را با روحیه بهتری پشت سر بگذارد. پس از بازیکنان تیم ملی نیز کارلوس کی‌روش نزد پورعلی‌گنجی رفت و پس از چند دقیقه صحبت با او برای این بازیکن آرزوی موفقیت کرد.

* رامین رضاییان که جزو دعوت‌شدگان به این اردوی تیم ملی نبود اما پابه‌پای سایر نفرات تمرین می‌کرد امروز تا اواسط نیمه دوم به او فرصت بازی نرسید و پشت دروازه به صورت اختصاصی با دکتر دیگو تمرین کرد. در اواخر نیمه دوم پس از اینکه وریا غفوری نتوانست به بازی ادامه دهد رامین رضاییان جایگزین او شد.

* کی‌روش در پایان بازی دو تیم با چهره‌ای کاملا جدی کنار بازیکنان حاضر شد.

* دو خانم تمرین امروز تیم ملی را از روی سکوها‌ نظاره‌گر بودند که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.