فوتبال جهان- فرناندو سانتوس از اهمیت حضور فوق‌ستاره یوونوس در ترکیب تیم ملی فوتبال پرتغال سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ فرناندو سانتوس که مردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دیداری دوستانه در قالب لیگ‌ ملت‌های اروپا در غیاب کریستیانو رونالدو با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میزبان خود، لهستان گذشتند، در جمع خبرنگاران گفت: هیچ تیمی نمی تواند بدون بهترین بازیکن جهان بهتر باشد. وقتی کریستیانو رونالدو بازی می‌کند، او بر قدرت تیم در جناج چپ می‌افزاید و به ما توانایی بیشتری در ضربات پایانی می‌دهد.

وی افزود: وقتی کریس بازی می‌کند، ما باید راه‌حلی برای رساندن توپ به او پیدا کنیم و وقتی هم رونالدو به محوطه جریمه حریف می‌زند، باید یک بازیکن در سمت چپ او را پوشش دهد. این روشی است که ما به کارمان ادامه خواهیم داد.

سرمربی تیم ملی پرتغال در خصوص بازی نیز اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع کردیم و توپ و میدان را در اخیتار داشتیم، اما در ادامه یک گل دریافت کردیم. می‌تونست اوضاع برای‌مان سخت شود، اما بازیکنانم آرامش خود را حفظ کردند و ریتم خود را کنترل کردند.

فرناندو سانتوس تصریح کرد: در ادامه بازی سه گل به ثمر رساندیم، اما باز هم در موقعیت‌های خطرناکی توپ‌هایی لو دادیم و به دردسرهایی هم افتادیم. به هر حال پرتغال تنها روی پیروزی تمرکز دارد و این را نتایج بازی‌های رسمی نشان می‌دهد. ما بدون چنین دیدگاهی به قهرمانی اروپا نمی‌رسیدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.