فوتبال جهان - یک روزنامه‌نگار مطرح فوتبال روسیه پیشنهاد داد تا ۲ بازیکن خاطی این کشور به سوریه اعزام شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسپورت اکسپرس، الکساندر نوزوروف در واکنش به درگیری فیزیکی الکساندر کوکورین (زنیت سن پترزبورگ) و پاول مامااف (کراسنودار) با دنیس پارک، رئیس دپارتمان خودرو و مهندسی حمل‌ونقل وزارت صنعت و تجارت که منجر به ضربه مغزی و کبودی شدید سروگردن وی شد، گفت: در ورزش فوتبال هیچ جایی برای چنین اقداماتی وجود ندارد. بهتر است الکساندر کوکورین و پاول مامااف را به سوریه اعزام کنیم تا فوتبال را به مردم محلی آموزش دهند. این احتمال هم وجود دارد آنها در برخی از بازی‌ها به مصاف داعش بروند! البته کوکورین و مامااف هنوز هم نمی‌دانند از صندلی در محل حادثه چگونه استفاده کنند. هر چند مضروب اصلی زنده است و من متعهد هستم تا بدانم در فوتبال چنین حوادثی هیچ جایگاهی ندارند. فوتبالیست‌ها به احتمال فراوان مغزهای دارای پیچ‌وتاپ ندارند و در آن فقط تصویر توپ ۳۲ تیکه با آرم آدیداس نقش بسته است.

ورود فیفا و یوفا به ماجرای درگیری ۲ بازیکن روسیه با کارمند ارشد دولتیالکساندر کوکورین، مهاجم ۲۷ ساله باشگاه زنیت سن پترزبورگ و پاول مامااف، هافبک ۳۰ ساله باشگاه زسکا مسکو در کافه‌ای در پایتخت روسیه دنیس پارک، رئیس دپارتمان خودرو و مهندسی حمل‌ونقل وزارت صنعت و تجارت را مورد ضرب‌ و شتم شدید قرار دادند. پزشکان بیمارستانی در مسکو آسیب‌های وارده به کارمند رسمی دولت روسیه توسط ۲ بازیکن مطرح فوتبال این کشور را ضربه مغزی و کبودی شدید سروگردن اعلام کردند.

در این درگیری فیزیکی مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه صنعت خودروسازی روسیه نیز حضور داشت که او نیز به شدت مصدوم شده است و به بیمارستان انتقال یافت.

پلیس مسکو نیز پرونده جنایی در رابطه با درگیری الکساندر کوکورین و پاول مامااف گشوده و این ۲ بازیکن باشگا‌ه‌های زنیت سن پترزبورگ و زسکا مسکو تا پیش از رای دادگاه با ۳۶۰ ساعت کار اجباری، محدودیت‌های آزادی به مدت یکسال و احتمال انتقال به زندان برای مدت ۲ سال مواجه هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.