تیم فوتبال امید کشورمان به جای انجام دیدار دوستانه با عراق و تیم‌های باشگاهی داخلی، به مصاف منتخب بازیکنانی از سراسر ایران رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال امید کشورمان در حالی خود را آماده حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ می‌کند که در اولین اردوی خود پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا، فرصت انجام بازی تدارکاتی را از دست داد.

شاگردان زلاتکو کرانچار قرار بود در اردوی فعلی خود دو دیدار دوستانه با عراق در تهران برگزار کنند اما بازی دوستانه با عراق لغو شد و مسئولان تیم امید در تلاش بودند بازی دوستانه‌ای با تیم‌هایی چون پرسپولیس، استقلال و سپاهان برگزار کنند. هماهنگی این دیدارهای دوستانه نیز انجام نشد و تیم امید که اکنون با حضور ۳۶ بازیکن تمرین می‌کند، امروز (پنجشنبه) مجبور به انجام بازی تدارکاتی درون تیمی شد.

کرانچار در تمرین امروز شاگردانش را به چهار گروه سبز، قرمز، آبی و طلایی تقسیم کرد تا در چهار تیم بازی دوستانه برگزار شود. این مسئله باعث شد تا برخی در تمرین امید بگویند بازی دوستانه با تیم منتخب ایران است. چرا که بازیکنان حاضر در اردو، بازیکنان منتخب از استان‌های مختلف هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.