فوتبال جهان - مدیران باشگاه موناکو لئوناردو ژاردیم را در پی کسب نتایج ضیعف از سرمربیگری این تیم برکنار کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همانطور که پیش‌بینی می‌‌شد لئوناردو ژاردیم از سرمربیگری تیم فوتبال موناکو برکنار شد و شنیده‌ها حاکی از آن است که تیری آنری، اسطوره فرانسوی تیم فوتبال آرسنال امکان دارد جانشین او شود.

باخت خانگی ۲ بر یک تیم فوتبال موناکو مقابل رن در ابتدای هفته جاری تعداد بازی‌های بدون برد این تیم از ابتدای فصل تا کنون را به ۸ بازی افزایش داد و همین موضوع سبب شده که قرمزوسفیدپوشان استاده لوئی در رده هجدهم جدول قرار بگیرند.

ژاردیم به دنبال اخراجش از سرمربیگری موناکو در بیانیه‌ای گفت: قدردان باشگاه موناکو هستم و مایه افتخارم است که بیش از ۴ سال در این تیم کار کردم. همیشه نهایت تلاشم را در این تیم انجام داده‌ و با شور و اشتیاق کار کرده‌ام. ما در کنار هم پیروزی‌های بزرگی کسب کرده‌ایم و همیشه خاطرات آن دستاوردهای را به یاد خواهم سپرد.

موناکو با هدایت ژاردیم در فصل ۱۷-۲۰۱۶ قهرمان لوشامپیونه شد و این تیم را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رساند.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

با اخراج ژاردیم، از آنری به عنوان محتمل‌ترین گزینه جانشینی او یاد می‌شود. او پیش از این کاندیدای اصلی سرمربیگری تیم استون ویلا بود اما از قبول این مسئولیت خودداری کرد و حالا احتمال دارد هدایت تیمی را برعهده بگیرد که ۵ سال اول دوران بازیگری‌اش را در آن سپری کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.